Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
C: Ballerup, Egedal og Frederikssund Kommuner
(23.12.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
A: Allerød, Rudersdal, Hørsholm og Furesø Kommuner
(23.12.2022)
LEIF M. JENSEN A/S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup
A: Allerød, Rudersdal, Hørsholm og Furesø Kommuner
(23.12.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
B: Gentofte og Gladsaxe Kommuner
(23.12.2022)
LEIF M. JENSEN A/S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup
A: Allerød, Rudersdal, Hørsholm og Furesø Kommuner
(23.12.2022)
Recover
Avedøreholmen 95
2650 Hvidovre
B: Gentofte og Gladsaxe Kommuner
(23.12.2022)
Recover
Avedøreholmen 95
2650 Hvidovre
Udbud af TV- og spuleopgaver til Novafos A/S (Prækvalifikation)
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9, 1. sal
By: Birkerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3460
Land: Danmark
E-mail: mlg@novafos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/184607825.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af TV- og spuleopgaver til Novafos A/S (Prækvalifikation)
Udbuddet omhandler planlagte TV- og spuleopgaver i hele området. Til gennemførelse af disse opgaver ønsker Novafos at benytte entreprenører, som i et konstruktivt og effektivt samarbejde kan gennemføre de aktuelle TV- og spuleopgaver.
Denne delaftale omhandler levering af TV- og spuleopgaver til Allerød, Rudersdal, Hørsholm og Furesø Kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges med op til 2x12 måneder på uændrede vilkår.
Såfremt der er flere ansøgere, som opfylder minimumskravene til egnethed, end antallet af ansøgere som Ordregiver vil opfordre til at afgive tilbud, og som ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil Ordregiver foretage udvælgelsen på baggrund af følgende objektive og ikkediskriminerende kriterier:
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere, vil Ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante erfaring ud fra ansøgerens referencer, samt den bredeste maskinpark.
Denne delaftale omhandler levering af TV- og spuleopgaver til Gentofte og Gladsaxe Kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges med op til 2x12 måneder på uændrede vilkår.
Såfremt der er flere ansøgere, som opfylder minimumskravene til egnethed, end antallet af ansøgere som Ordregiver vil opfordre til at afgive tilbud, og som ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil Ordregiver foretage udvælgelsen på baggrund af følgende objektive og ikkediskriminerende kriterier:
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere, vil Ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante erfaring ud fra ansøgerens referencer, samt den bredeste maskinpark.
Denne delaftale omhandler levering af TV- og spuleopgaver til Ballerup, Egedal og Frederikssund Kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges med op til 2x12 måneder på uændrede vilkår.
Såfremt der er flere ansøgere, som opfylder minimumskravene til egnethed, end antallet af ansøgere som Ordregiver vil opfordre til at afgive tilbud, og som ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil Ordregiver foretage udvælgelsen på baggrund af følgende objektive og ikkediskriminerende kriterier:
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere, vil Ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante erfaring ud fra ansøgerens referencer, samt den bredeste maskinpark.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142. Angivelse af Ansøgers egenkapital fra årsregnskaberne for de seneste 3 år.
Ansøger skal have haft en positiv egenkapital i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
- Referenceliste over Ansøgers 5 mest relevante referencer indenfor TV- og spuleopgaver. Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle.
- Beskrivelse af de foranstaltninger Ansøger har truffet til sikring af kvalitet (KS-system og arbejdsmiljø) samt Ansøgers tiltag indenfor miljøsikring.
- Maskinliste hvoraf det fremgår hvilke maskiner tilbudsgiver råder over
I forhold til referencer: Mindstekrav: Ansøger skal gennem de 5 referencer dokumentere at have erfaring med at udføre tilsvarende opgavetyper, der er indeholdt i arbejdsbeskrivelsen.
I forhold til maskineliste: Ansøger skal som minimum råde over følgende maskiner:
Kombivogn, 2-akslet, minimum 1 stk.
Kombivogn, 3-4 aksel, minimum 2 stk.
Genbrugsvogn. Minimum 2 stk.
Industrispuler (min. 1.000 bar)
Satelitspuler minimum 1 stk.
Vogn med TV-inspektionsudstyr, minimum 3. stk.
Sonde minimum 1. stk.
Fræser og cutter, minimum 1 stk.
Udstyr til rodskæring , minimum 2 stk.
Afspærringsballoner i dimensioner op til ø1250 mm.
Udstyr til overpumpning op til 80 liter pr. sekund.
Ansøger skal have etableret et Kvalitetssikringssystem
Da Ordregiver som minimum ønsker to forskellige entreprenører som primærleverandør på de tre delaftaler, vil Ordregiver i tilfælde af, at en tilbudsgiver afgiver det tilbud med bedste forhold mellem pris og kvalitet, for alle tre delaftaler, tildele Tilbudsgiveren de to delaftaler, hvor der er størst difference i det samlede antal point til den Tilbudsgiver der er blevet nummer to.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §134a, § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Ansøger skal derudover bekræfte, at Ansøger ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5.
I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: Ansøgers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske ansøgere. Revisorpåtegnet årsregnskab indeholdende ansøgers egenkapital i indtil det seneste 3 disponible regnskabsår.
I forhold til referencer udgør referencelisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og de prækvalificerede ansøgere skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for referencerne.
I forhold til maskiner og materiel udgør maskinelisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og de prækvalificerede ansøgere skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for materielet.
I forhold til kvalitetssikringssystemer skal ansøger fremsende er certifikat, en kvalitetshåndbog eller en beskrivelse af systemet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk