Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Vindere
Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Frederiksberg
(11.11.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36, Hjallese
5260 Odense S
Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Bornholm
(11.11.2022)
Leif M Jensen A/S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup
2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 28500769
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
CVR-nummer: 29922098
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
CVR-nummer: 31582229
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.beof.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
Del II: Genstand
2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger.
Opgaven udbydes i 2 delaftaler fordelt på geografi. Delaftalerne indgås som rammeaftaler med én leverandør pr. delaftale.
Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Frederiksberg
Ordregivers forsyningsområde
Delaftale 1 har en forventet omsætning på ca. DKK 2 mio. årligt og indeholder følgende ydelser:
- TV-inspektion og Spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning
- TV-inspektion og Spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning
- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger
- TV-inspektion og Spuling i forbindelse med driftsopgaver
- Brøndrapportering
- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling
2 x 12 mdr.
Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Bornholm
Delaftale 2 har en forventet omsætning på ca. DKK 1 mio. årligt og indeholder følgende ydelser:
- TV-inspektion og spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning
- TV-inspektion og spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning
- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger
- TV-inspektion og spuling i forbindelse med driftsopgaver
- Brøndrapportering
- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling
Spuling skal udelukkende udføres i forbindelse med TV-inspektion. De daglige spuleopgaver er dermed ikke en del af nærværende udbud.
2x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Nøgletal for de seneste tre afsluttede og reviderede regnskabsår skal oplyses. Virksomheder der endnu ikke har afsluttet tre regnskabsår skal aflevere tilgængelige oplysninger.
Følgende nøgletal skal oplyses og skal overholde nedenstående krav:
- Egenkapital – positiv egenkapital på minimum DKK 2 mio. pr. år i de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
- Soliditetsgrad – skal være minimum 5,0 i det seneste afsluttede regnskabsår
En liste over de betydeligste sammenlignelige referencer på kontrakter på TV-inspektion og spuling, der er igangværende eller afsluttet inden for de seneste tre (3) år. Med sammenlignelig forstås TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger. Der gøres opmærksom på, at Ordregiver kan tage kontakt til referencer for at verificere oplysningerne. Ved angivelse af reference bør følgende indgå:
• Kunde/kundesegment
• Leveringstidspunkt
• Beskrivelse af det geografisk leveringssted
• Mængde/antal
• Omsætning
Tilbudsgiver skal have mindst én (1) reference på tilsvarende leverancer i EU indenfor de sidste tre (3) år.
Der henvises til udkast til Samhandelsaftale
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk