23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 164-465484
Offentliggjort
26.08.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Middelfart Kommune

Udbud af etablering af nye stenrev til Naturpark Lillebælt og Haderslev Kommune


Middelfart Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Middelfart Kommune
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Liw Kjerstine Conradsen
E-mail: liw.conradsen@middelfart.dk
Telefon: +45 88885031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ca660202-e8f3-4b03-aca6-8c2b4599d7c1/homepage
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Middelfart Kommune
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Niels Ole Præstbo
E-mail: Niels.OlePraestbro@middelfart.dk
Telefon: +45 29743766
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.middelfart.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Haderslev Kommune
CVR-nummer: 29 18 97 57
Postadresse: Christian X's Vej 39
By: Haderslev
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Sebastian Theodor Hansen
E-mail: seth@haderslev.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.haderslev.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ca660202-e8f3-4b03-aca6-8c2b4599d7c1/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ca660202-e8f3-4b03-aca6-8c2b4599d7c1/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ca660202-e8f3-4b03-aca6-8c2b4599d7c1/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af etablering af nye stenrev til Naturpark Lillebælt og Haderslev Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører etablering af nye stenrev til projektet Bælt i balance i Naturpark Lillebælt og til Haderslev Kommune. Kommunerne har valgt at gå sammen om udbud af stenrev. To af stenrevene indgår i projektet: Bælt i Balance, som Naturpark Lillebælt (Middelfart Kommune) er projektejere på, mens Haderslev Kommune er projektejere på stenrevet ved Raade Hoved.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 4 140 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90720000 Miljøbeskyttelse
90722000 Miljøgenopretning
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
92533000 Tjenesteydelser i forbindelse med naturreservater
14500000 Produkter fra minedrift og stenbrydning
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
45244000 Arbejder til havs
71354500 Maritim opmåling
71355000 Opmålingstjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

Stenrev Tybrind Vig, Smoltrev Varbjerg Havn, Haderslev Raade Hoved

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud omfatter alle forhold omkring etablering af revene, herunder: besigtigelse i stenbrud (efter ordregivers ønske), opstart, indkøb af sten, transport, udlægning, afmærkning under arbejde samt dokumentation for det udførte arbejde, herunder levering af data til søfartsstyrelsen til brug for opdatering af søkort. Der gøres opmærksom på, at nævnte oplistning ikke er udtømmende, og det samlede tilbud skal indeholde alle dele af projektets faser fra opstart til godkendt færdige stenrev.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet - mængde sten / Vægtning: 100%
Pris - Vægtning: 0%
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 140 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Slut: 01/04/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: ja
Projektets identifikation:

Etablering af stenrev i projektet LIFE17 NAT/DK/000498 Better BirdLIFE

II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten er ikke opdelt i delaftaler, grundet stordriftsfordele for både leverandør og ordregiver samt for at sikre en ensartet udformning af stenrevene.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Erhvervsansvarsforsikring der dækker egne og tredje parts ejendom og personel. Tilbudsgiver bedes angive forsikringssummens størrelse i ESPD.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal have erfaring med etablering af stenrev eller sammenlignelige opgaver med udlægning af sten på havbunden, samt erfaring med sø-opmåling. Tilbudsgiver skal angive minimum 1 og maksimum 3 referencer på opgaver af sammenlignelig art og omfang udført inden for de seneste tre år, regnet fra tidspunktet for tilbudsfrist. Hvis referencen har været udført i samarbejde med andre virksomheder, skal der beskrives hvilke dele af referencen, tilbudsgiveren selv har udført. Ved sammenlignelige opgaver forstås: Opgaver af samme art, dvs. etablering af stenrev eller etablering af stensikring omkring vindmøllefundamenter eller tilsvarende. Der skal angives minimum 1 reference som vedrører stenrev, og en reference der vedrører sø-opmåling. Der må gerne være tale om samme reference. Såfremt der er tale om samme reference, skal begge dele tydeligt være angivet. Tilbudsgiver skal i ESPD beskrive ovenstående, samt angive referenceperson.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Der skal være minimum 1 reference.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 21/09/2022
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 12 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 22/09/2022
Tidspunkt: 11:00
Sted:

Middelfart

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ikke adgang til overværing af åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

De kommuner, der deltager i udbuddet, er angivet under pkt. I.1. De er alle at betragte som ordregivere, og de vil hver især indgå en selvstændig kontrakt med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbuddet.

Frivillige udelukkelsesgrunde: Ordregiver vil i dette udbud anvende alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/08/2022

Send til en kollega

0.047