Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
EU udbud af Vintertjeneste V5 traktorrute til Kerteminde Kommune
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 46953614
Postadresse: Hans Schacks Vej 4
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Andersen
E-mail: bian@kerteminde.dk
Telefon: +45 65151515
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/185804918.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kerteminde.dk/
Del II: Genstand
EU udbud af Vintertjeneste V5 traktorrute til Kerteminde Kommune
På vegne af Park, Vej & Park hermed et EU udbud af Vintertjeneste (V5 traktorrute) til Kerteminde Kommune
Med forventet kontraktstart medio oktober (forv. 18.10) 2022.
V5 Traktorrute
På vegne af Park, Vej & Park hermed et EU udbud af Vintertjeneste (V5 traktorrute) til Kerteminde Kommune
Med forventet kontraktstart medio oktober (forv. 18.10) 2022.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et krav, at tilbudsgiver har en positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår. Tilbudsgiver skal i ESPD i punktet "Nøgletal" angive tilbudsgivers egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
positiv egenkapital
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalen har en maksimalværdi på kr. 800.000,00 i kontraktperioden inkl. optioner.
Estimeret værdi på kr. 600.000,00
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk