Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=340290&B=SILKEBORGFORSYNING
Udbyder
Silkeborg Spildevand A/S
Vindere
EU udbud slamsugeropgaver
(23.11.2022)
HOLST KLOAKSERVICE A/S
Horsensvej 6A
8660 Skanderborg
EU udbud slamsugeropgaver
(23.11.2022)
Norva 24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
EU udbud slamsugeropgaver
(23.11.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
EU udbud slamsugeropgaver
Silkeborg Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31857848
Postadresse: Tietgensvej 3
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Schultz
E-mail: tsc@silkeborgforsyning.dk
Telefon: +45 89206479
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.silkeborgforsyning.dk/
Del II: Genstand
EU udbud slamsugeropgaver
Ordregiver udbyder rammeaftale for udførelse af opgaver med slamsugning og spuling samt transport af opsuget slam på renseanlæg, ledningsnet, bygværker, bassiner, pumpestationer mv.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde henvises til udbudsdokumentet ”arbejdsbetingelser” og tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål. Opgaverne kan være planlagt eller kan bestilles ad hoc. Opgaverne skal kunne gennemføres i hele forsyningsselskabets arbejdsområde. Opgaverne omfatter:
• Tømning af slam fra tanke på 10 renseanlæg inden for forsyningsområdet og transport herfra
• Tømning af sandfang ved pumpestationer og transport af slam herfra
• Tømning af sandfang og overløbsbygværker
• Spuling og slamsugning på ledningsnettet
• Oprettelse af vagtordning for tilkald uden for normal arbejdstid
.
Silkeborg
Ordregiver udbyder rammeaftale for udførelse af opgaver med slamsugning og spuling samt transport af opsuget slam på renseanlæg, ledningsnet, bygværker, bassiner, pumpestationer mv.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde henvises til udbudsdokumentet ”arbejdsbetingelser” og tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål. Opgaverne kan være planlagt eller kan bestilles ad hoc. Opgaverne skal kunne gennemføres i hele forsyningsselskabets arbejdsområde. Opgaverne omfatter:
• Tømning af slam fra tanke på 10 renseanlæg inden for forsyningsområdet og transport herfra
• Tømning af sandfang ved pumpestationer og transport af slam herfra
• Tømning af sandfang og overløbsbygværker
• Spuling og slamsugning på ledningsnettet
• Oprettelse af vagtordning for tilkald uden for normal arbejdstid
Der er mulighed for forlængelse i 1x12 måneder.
Der er option på forlængelse af rammeaftale i op til 1x12 månede5r.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Soliditetsgrad
det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har en egenkapital på minimum DKK 1 mio. ELLER en soliditetsgrad på minimum 15% i det seneste tilgængelige årsregnskab.
Referencer
Materiel og mandskab
Reference:
Referenceliste over 3 leverancer udført i løbet af de sidste tre år, som minimum dækker over:
• Tømning af slam fra tanke på renseanlæg samt transport af slam herfra
• Tømning af sandfang ved pumpestationer og transport af slam herfra
• Tømning af sandfang og overløbsbygværker
• Spuling og slamsugning på ledningsnettet på op til ø1200
Materiel og mandskab
Det er et mindstekrav, at ansøger som minimum disponerer over følgende materiel:
• Min. 3-akslet slamsugerbil både alm. og genbrugs bil
• Motorer skal være mindst EURO VI norm
• Tankvolumen skal være min. 10 m3
• Højtryksspule med min. 300 l/min ved 100 bar eller højere
• Entreprenøren skal råde over mobil spulestation, der kan tilsluttes slamsugerbilen, til
anvendelse hvor pladsforhold og afstand betinger dette
• Mindst 1 uddannet spuleoperatør
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Den anslåede værdi af rammeaftalen på DKK 4,8 mio. er behæftet med en del usikkerhed, herunder fordi behovet for at få leveret rammeaftalens opgaver kan variere meget. Rammeaftalens maksimale værdi sættes derfor til DKK 6,2 mio. for at tage højde for denne usikkerhed.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk