Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cc4a643-fe3b-49f5-9a16-c2840eeecc31/publicMaterial
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
(25.11.2022)
Urbaser A/S
Erhvervsparken 17
4621 Gadstrup
Transportydelser til ARCs Affaldsindsamling i Tårnby/Dragør
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Marina Floricikic
E-mail: mafl@a-r-c.dk
Telefon: +45 20370326
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Transportydelser til ARCs Affaldsindsamling i Tårnby/Dragør
Den udbudte opgave omfatter Transportydelser til Affaldsindsamling i Tårnby/Dragør.
De i Udbudsmaterialet angivne mængder er ARCs årlige estimerede mængder i kontraktperioden.
Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
Tårnby/Dragør
Den udbudte opgave omfatter Transportydelser til Affaldsindsamling i Tårnby/Dragør.
De i Udbudsmaterialet angivne mængder er ARCs årlige estimerede mængder i kontraktperioden.
Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
ARC har mulighed for at forlænge kontrakten i 1 x 24 måneder til en samlet varighed af kontrakten på op til 5 år.
En eventuel forlængelse af kontrakten sker på uændrede vilkår.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker, er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et mindstekrav, at:
• Tilbudsgiver har en soliditetsgrad på minimum 10 % i min. 2 af de 3 seneste reviderede regnskabsår
• Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum pr. år på min. 5 mio. kr. pr. tingskade og 5 mio. kr. pr personskade.
ARC ønsker sikkerhed for, at den Tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Det er derfor et mindstekrav, at:
• Tilbudsgiver har 3 relevante referencer inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art relaterer sig til Transportydelser, og med et omfang på minimum 10% af ARCs stillede krav til ydelsen jf. Kravspecifikation, og hvor opgaven er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
o Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
o Perioden for opgavens udførelse
o Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder værdien af opgaven samt Tilbudsgivers rolle i opgaven)
• Tilbudsgiver har udformet et miljø- og arbejdsmiljøledelsessystem, som er i kraft og implementeret i virksomheden.
Leverandøren skal opfylde og overholde vilkårene i ARCs CSR-dokumenter (CSR-Leverandørklausul (Code of Conduct) og CSR-Selvevalueringsskema).
Leverandøren skal opfylde og overholde vilkårene i ARCs Arbejdsklausul.
Leverandøren skal stille en sikkerhed overfor ARC på 5% af tilbudssummen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende Tilbudsgiver fremlægger faktisk dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig om den vindende Tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse, jf. udbudsbetingelsernes punkt 12.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk