Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
Copenhagen Business School - Handelshøjskolen
Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg
Kontaktperson: Karina Darling Leicht Jensen
E-mail: tender@cbs.dk
Udbyder
Copenhagen Business School - Handelshøjskolen
Vindere
(17.06.2016)
Grøn Vækst A/S
4200 Slagelse
Drift og vedligeholdelse af udenomsarealer på CBS
Copenhagen Business School - Handelshøjskolen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Solbjerg Plads 3
Frederiksberg
2000
DANMARK
Kontaktperson: Karina Darling Leicht Jensen
E-mail: tender@cbs.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.eu-supply.com/cbs.asp
Internetadresse for køberprofilen: http://www.cbs.dk
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af udenomsarealer på CBS.
Ordregiver ønsker at indgå en aftale med 1 leverandør om levering af serviceydelser indenfor drift, pleje og vedligeholdelse af udenomsarealer på områder tilknyttet Copenhagen Business School. Aftalen omfatter alle arbejder i forbindelse med drift, pleje og vedligeholdelse i alle årets årstider.
Tjenesteydelsen udbydes som en serviceydelseskontrakt med fokus på drift, pleje og vedligeholdelse af CBS'udenomsarealer. CBS'udenomsarealer udgør cirka 80 000 — 90 000 m2. Omfanget af serviceydelsen fremgår detaljeret i udbudsmaterialet i form af arbejdsbeskrivelser, plejeplaner, tegninger og områdebeskrivelser.
Leverandøren skal stå for pleje, drift, snerydning, vedligeholdelse, fejning og renholdelse af CBS' udenomsarealer, herunder grønne arealer og belægninger I alle årets årstider.
Kontrakten kan forlænges 2 gange med 1 år ad gangen. Kontraktens varighed vil maks. løbe i 4 år.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil der ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgernes tekniske kapacitet — særligt i forhold til mest relevante erfaring jf. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4. Der vurderes på de maksimalt 5 først anførte reference. Referencer omhandlende vedligeholdelse og pleje af udenomsarealer og drift af sammenlignelige løsninger, vægtes højt i vurderingen af anmodningerne. Ud fra en samlet vurdering prækvalificeres de 5 ansøgere, der anses for bedst egnede til at løfte opgaven.
Optioner præsenteres detaljeret i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I ESPDén afsnit IV.B skal udfyldes: 2a, 3 (hvis relevant) og 6.
For ad 2a kræves, at årsomsætningen på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, et minimum på 500 000 DKK.
For ad 6 kræves, at egenkapitalen for de seneste 3 regnskabsår er positiv.
I ESPDéns afsnit IV.C skal udfyldes: 1b, 9 og 10 (hvis relevant).
For ad 1b kræves minimum 3 relevante reference iht. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4). Referencerne skal som minimum indeholde arbejder indenfor drift og vedligeholdelse af udenomsarealer. Referenceperioden gælder tjenesteydelser i drift indenfor de seneste 3 år.
For ad 9 kræves en fortegnelse over de redskaber virksomheden disponerer over iht. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4).
For ad 10 kræves at virksomheden skal oplyse, hvor stor en del af kontrakten, virksomheden eventuelt har til hensigt at give til en underleverandør.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
En ny bekendtgørelse skønnes tidligst at kunne offentliggøres om 4 år.
Alle ansøgere skal i forbindelse med anmodning om deltagelse i nærværende udbud, udfylde >>Standardformularen for det fælles europæiske udbudsdokument<< (ESPD) som kan hentes på udbudssiden, jf. afsnit I.3. ESPD dokumentet forelægger kun i en låst PDF-fil, som betyder, at ansøgerne skal udfylde dokumentet i hånden. Ansøgerne kan ved udfyldelse af ESPD del IV: Udvælgelseskriterier, vælge at fremsende den krævede dokumentation som bilag til ESPD, indeholdende de informationer der fremgår af ESPD.
Ved udfyldelsen af ESPD henvises der til >>Vejledning til det fælles europæiske udbudsdokument<< som ligeledes kan hentes på udbudssiden, jf. afsnit I.3).
Ansøgeren skal udfylde Del II.A, Del II.B, Del III.A, Del III.B og Del III.C.
Såfremt ansøgeren basere sig på andre enheders kapacitet skal Del II.C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet udfyldes, og der udfyldes et ESPD pr. enhed. Den resterende del af ESPD skal udfyldes i henhold til III.1.2) og III.1.3).
Anmodning om deltagelse i nærværende udbud sker ved at oploade den udfyldte ESPD på udbudssiden samt bilag, jf. afsnit I.3). ESPDén skal underskrives på selve formularen.
Ordregiver kræver, at der sker fremlæggelse af bevis for hele den krævede dokumentation i ESPD før kontraktindgåelse med tilbudsgiver. Dokumentationen skal have en tidsmæssig tilknytning til udbudsprocessen, således den er egnet til at dokumentere de specifikke forhold der er krævet. Fremlægger tilbudsgiveren ikke dokumentationen inden udgangen af den stillede frist, kan tilbudsgiveren udelukkes fra udbudsprocessen.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 32901001
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk
I henhold til Lov nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Ved klager over ikke at være udvalgt, skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, fra dagen efter afsendelse af underretning, jf. lovens § 7, stk. 1. Ved klager over udbud, skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 55 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk