Fakta om udbudet
Udbyder
Greve Kommune
Strandrensning i Greve Kommune
Greve Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Ravn Nielsen
E-mail: crn@greve.dk
Telefon: +45 43979355
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Strandrensning i Greve Kommune
Udbuddet vedrører renholdelse af stranden beliggende i Greve Kommune.
Den udbudte opgave omfatter i hovedtræk følgende:
• Renholdelse af stranden langs kystlinjen i Greve Kommune
Den udbudte kontrakt indgås for en periode på otte år med mulighed for opsigelse med 6 måneders varsel, dog tidligst efter 4 år – henholdsvis med opsigelse pr. 31. oktober 2026, 31. oktober 2027 etc.
Det udbudte arbejde er mere detaljeret beskrevet i udbudsmaterialet.
Stranden i Greve Kommune
Der henvises til udbudsmaterialet.
Udbudsbetingelserne indeholder nærmere beskrivelse af opgaven og udbudsforløbet.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD(er) ved at angive oplysninger om udelukkelse og formåen via EU-supply.
Hvis tilbudsgiver i forbindelse med afgivelse af tilbud baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske formåen og/eller tekniske og faglige formåen, skal der udfyldes særskilte ESPD’er.
Der henvises desuden til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Strandrensning i Greve Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Udvælgelsen afholdes digitalt via eu-supply. Dette medfører at anmodning om deltagelse i udbuddet og opfyldelse af udvælgelseskriterierne alene kan ske via eu-supply.
Udbudsnummer: 239914
ESPD
Ansøgeren skal udfylde ESPD'et på eu-supply.
Tilbudsgiver skal forinden aftaleindgåelse fremlægge tro- og loveerklæring vedrørende Rådets forordning(EU) 2022/576 af 8. april 2022(Russisk ejerskab)
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk