Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=valkyxwhgh
Udbyder
Afatek A/S
Vindere
Rammeaftale B: Transportbåndydelser
(10.03.2023)
Bøgeris Transportbånd A/S
Sorø
Delaftale A: Elektrikerydelser
(10.03.2023)
Andersen og Heegaard El A/S
Brøndby
Udbud af rammeaftaler: Elektriker og transportbåndydelser
Afatek A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 15105909
Postadresse: Selinevej 18
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Dyhr-Jensen
E-mail: sdj@afatek.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.afatek.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftaler: Elektriker og transportbåndydelser
AFATEK A/S (i det følgende "AFATEK" eller ”Ordregiver”) varetager i dag oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række forbrændingsanlæg på Sjælland.
Slaggen modtages og oplagres på AFATEK´s slaggepladser beliggende i henholdsvis København og Næstved.
Sortering af slaggen for jern og metaller sker på AFATEK´s slaggeplads på Selinevej i København. Efter sortering afsættes mineraldelen af slaggen til anlægsprojekter.
Sorteringen af slaggen på Selinevej sker på stationære sorteringsanlæg. Der anvendes desuden et antal mobile sorteringsanlæg og maskiner mv. Kørende entreprenørmaskiner (gummihjulslæssere, gravemaskiner) er ikke omfattet af dette udbud, idet disse serviceres på kontrakt med anden leverandør.
Dette udbud omfatter et rammeaftalekompleks, der består af 2 Delaftaler omfattende henholdsvis elektriker- og transportbåndydelser, hvorfra der løbende kan rekvireres opgaver.
Delaftale A: Elektrikerydelser
København
AFATEK A/S (i det følgende "AFATEK" eller ”Ordregiver”) varetager i dag oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række forbrændingsanlæg på Sjælland.
Slaggen modtages og oplagres på AFATEK´s slaggepladser beliggende i henholdsvis Køben-havn og Næstved.
Sortering af slaggen for jern og metaller sker på AFATEK´s slaggeplads på Selinevej i Køben-havn. Efter sortering afsættes mineraldelen af slaggen til anlægsprojekter.
På AFATEK´s pladser i Næstved foretages der udelukkende oplag af slagge og ingen sorte-ringsaktiviteter.
Sorteringen af slaggen på Selinevej sker på stationære sorteringsanlæg. Der anvendes desuden et antal mobile sorteringsanlæg og maskiner mv. Kørende entreprenørmaskiner (gummihjuls-læssere, gravemaskiner) er ikke omfattet af dette udbud, idet disse serviceres på kontrakt med anden leverandør.
AFATEK’s sorteringsanlæg på Selinevej sorterer på årsbasis ca. 240.000 ton slagge fordelt på en årlig driftstid på ca. 2.500 timer.
Dette udbud omfatter et rammeaftalekompleks, der består af 2 Delaftaler omfattende henholds-vis elektriker- og transportbåndydelser, hvorfra der løbende kan rekvireres opgaver.
De 2 Delaftaler er defineret ud fra AFATEK´s behov for og krav til ydelser indenfor elektri-ker- og transportbåndydelser i forbindelse med drift af AFATEK’s sorteringsanlæg og maski-ner.
• Delaftale A: Elektrikerydelser i forbindelse med afhjælpning af driftstop (fejlfinding og reparation) samt mindre modifikationer og ombygninger af anlæg og maskiner. Ud-buddet omfatter såvel tilkald som på forhånd planlagte arbejder.
• Delaftale B: Transportbåndydelser omfattende fremstilling og udskiftning af transport-bånd samt reparation af disse. Udbuddet omfatter såvel tilkald som på forhånd planlag-te arbejder.
• Udskiftning og reparation skal foretages på AFATEK’s adresse.
De krav, som Leverandøren skal overholde, er beskrevet i en fælles generel kravspecifikation for de 2 Delaftaler (afsnit 3) samt i en specifik kravspecifikation for hver af de 2 Delaftaler (afsnit 4 og 5).
Der kan bydes på én eller begge Delaftaler. dog skal det understreges, at såfremt en tilbudsgi-ver bliver tildelt begge delaftaler, skal tilbudsgiver kunne opfylde kravene for hver enkelt del-aftale samtidigt, udover de øvrige krav der fremgår af udbudsmaterialet.
AFATEK vil indgå aftale med den vindende tilbudsgiver indenfor hver af Delaftalerne.
De 2 Delaftaler har hver en løbetid på 24 måneder med en option på forlængelse med 2 gange 12 måneder.
Idet de 2 Delaftaler er rammeaftaler, indebærer disse ikke for AFATEK en forpligtelse til ind-køb af en specificeret mængde ydelser pr. år.
Der gøres opmærksom på, at en Delaftale udløber, når AFATEK’s indkøb på Delaftalen har nået den maksimale værdi af Delaftalen, således som anført i afsnit 3.2. Dette er også tilfældet uanset at Delaftalen ikke er udløbet.
AFATEK har option på at udvide den udbudte aftales varighed med op til 2 gange 12 måneder.
AFATEK har option på at udvide den udbudte aftales varighed med op til 2 gange 12 måneder.
Maksimal værdi af rammeaftale Delaftale A: Elektrikerydelser: DKK 2.600.000
Rammeaftale B: Transportbåndydelser
AFATEK A/S (i det følgende "AFATEK" eller ”Ordregiver”) varetager i dag oparbejdning og afsætning af slagge til genanvendelse fra en række forbrændingsanlæg på Sjælland.
Slaggen modtages og oplagres på AFATEK´s slaggepladser beliggende i henholdsvis Køben-havn og Næstved.
Sortering af slaggen for jern og metaller sker på AFATEK´s slaggeplads på Selinevej i Køben-havn. Efter sortering afsættes mineraldelen af slaggen til anlægsprojekter.
På AFATEK´s pladser i Næstved foretages der udelukkende oplag af slagge og ingen sorte-ringsaktiviteter.
Sorteringen af slaggen på Selinevej sker på stationære sorteringsanlæg. Der anvendes desuden et antal mobile sorteringsanlæg og maskiner mv. Kørende entreprenørmaskiner (gummihjuls-læssere, gravemaskiner) er ikke omfattet af dette udbud, idet disse serviceres på kontrakt med anden leverandør.
AFATEK’s sorteringsanlæg på Selinevej sorterer på årsbasis ca. 240.000 ton slagge fordelt på en årlig driftstid på ca. 2.500 timer.
Dette udbud omfatter et rammeaftalekompleks, der består af 2 Delaftaler omfattende henholds-vis elektriker- og transportbåndydelser, hvorfra der løbende kan rekvireres opgaver.
De 2 Delaftaler er defineret ud fra AFATEK´s behov for og krav til ydelser indenfor elektri-ker- og transportbåndydelser i forbindelse med drift af AFATEK’s sorteringsanlæg og maski-ner.
• Delaftale A: Elektrikerydelser i forbindelse med afhjælpning af driftstop (fejlfinding og reparation) samt mindre modifikationer og ombygninger af anlæg og maskiner. Ud-buddet omfatter såvel tilkald som på forhånd planlagte arbejder.
• Delaftale B: Transportbåndydelser omfattende fremstilling og udskiftning af transport-bånd samt reparation af disse. Udbuddet omfatter såvel tilkald som på forhånd planlag-te arbejder.
• Udskiftning og reparation skal foretages på AFATEK’s adresse.
De krav, som Leverandøren skal overholde, er beskrevet i en fælles generel kravspecifikation for de 2 Delaftaler (afsnit 3) samt i en specifik kravspecifikation for hver af de 2 Delaftaler (afsnit 4 og 5).
Der kan bydes på én eller begge Delaftaler. dog skal det understreges, at såfremt en tilbudsgi-ver bliver tildelt begge delaftaler, skal tilbudsgiver kunne opfylde kravene for hver enkelt del-aftale samtidigt, udover de øvrige krav der fremgår af udbudsmaterialet.
AFATEK vil indgå aftale med den vindende tilbudsgiver indenfor hver af Delaftalerne.
De 2 Delaftaler har hver en løbetid på 24 måneder med en option på forlængelse med 2 gange 12 måneder.
Idet de 2 Delaftaler er rammeaftaler, indebærer disse ikke for AFATEK en forpligtelse til ind-køb af en specificeret mængde ydelser pr. år.
Der gøres opmærksom på, at en Delaftale udløber, når AFATEK’s indkøb på Delaftalen har nået den maksimale værdi af Delaftalen, således som anført i afsnit 3.2. Dette er også tilfældet uanset at Delaftalen ikke er udløbet.
AFATEK har option på at udvide den udbudte aftales varighed med op til 2 gange 12 måneder
AFATEK har option på at udvide den udbudte aftales varighed med op til 2 gange 12 måneder
Maksimal værdi af rammeaftale Delaftale B. Transportbåndydelser: DKK 8.200.000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Klage skal indgives inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. håndhævelseslovens §7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med indgivelse af klagen skal ordregiver modtage underretning og kopi heraf.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/