Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
I/S Norfors
Vindere
Rendegravere
(27.01.2023)
Reesink Construction A/S
Holmegade 58
6990 Ulfborg
Rendegravere
I/S Norfors
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 14748539
Postadresse: Savsvinget 2
By: Hørsholm
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2970
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Villadsen
E-mail: kv@norfors.dk
Telefon: +45 45160525
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/190514110.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.norfors.dk/
Del II: Genstand
Rendegravere
Udbuddet omfatter levering af rendegravere samt indgåelse af aftale om servicering og reparation af de leverede maskiner
Maskiner skal leveres til hhv. Blokken Genbrugsplads, Containerhaven Genbrugsplads og Allerød Genbrugsplads i Nordsjælland.
Der kan indenfor kontraktperioden være behov for flere maskiner til andre genbrugsplaster eller omlasteanlæg.
1 år + 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbuddet omhandler levering af 3 makiner. Leverandøren skal afgive samlet bud på leverancen inkl. 3 årig service og reparationsaftale.
Omsætning, soliditetsgrad og Forsikringssum.
Minimumskrav er en årlig omsætning på kr. 15.000.000,00 de sidste 3 regnskabsår Minimumskrav til soliditetsgrad er 10% for hvert af de sidste 3 regnskabsår. Erhvervsansvarsforsikring på min.kr. 10.000.000,00
Tilladelse til kontrol
Der oplyses om minimum 3 referencer indenfor de sidste 3 år.
Certifikater udstedt af uafhængige organer vedrørende kvalitetssikringsstandarder Certifikater udstedt af uafhængige organer vedrørende miljøledelsessystemer eller -standarder
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk