23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 035-055500
Offentliggjort
19.02.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
29.03.2016 Kl. 14:00

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi - Indkøb

Opdateringer

Rettelse
(25.02.2016)

I stedet for:
Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.

Læses:
Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. Udbudsloven § 137.

Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør


Region Hovedstaden, Center for Økonomi - Indkøb

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
29190623
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
DANMARK
Kontaktperson: Jacob Haim
Telefon: +45 38665812
E-mail: jacob.haim@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.

 

Sagsnr.: 16016956
II.1.2) Hoved-CPV-kode
77310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.

Aftalen er en samlet aftale.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

 

Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Drift af grønne områder og vintertjeneste på Psykiatrisk Center Nordsjælland Hillerød, Nordsjællands Hospitaler Hillerød og Frederikssund Hospital og Psykiatrisk Center Nordsjælland, Helsingør i henhold til udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2*12 mdr.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kontraktforlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Kontrahenten skal stille sikkerhed over for ordregiver på 1 måneds vederlag ekskl. moms (af 1. års kontraktsum) senest 10 arbejdsdage efter kontraktindgåelse.

Leverandøren er forpligtet til at udføre Kontrakten ved anvendelse af praktikanter i et omfang som bestemt i udkast til kontrakt inkl. bilag.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 29/03/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 29/03/2016
Tidspunkt: 14:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiver kan ikke overvære tilbudsåbningen.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Inde kontraktudløb.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Der afholdes spørge/besigtigelsesmøde — se udbudsmaterialet.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17, Postboks 2000
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
København
DANMARK
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/02/2016

Send til en kollega

0.047