Fakta om udbudet
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Markedsdialog vedr. Slamsugning, sandblæsning, sprængning og industriservice
I/S Amager Ressourcecenter
Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Denne bekendtgørelse er kun en vejledende periodisk bekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Markedsdialog vedr. Slamsugning, sandblæsning, sprængning og industriservice
ARC planlægger at udbyde opgaven ”Slamsugning, sandblæsning, sprængning og industriservice”.
Som led i at forberede udbuddet bedst muligt samt sikre, at kravene i udbudsmaterialet er konforme med markedets muligheder, har ARC valgt at indgå i dialog med markedet omkring kravspecifikationen til udbuddet.
Se nærmere under punkt II.2.4
Vindmøllevej 6, 2300 København S
ARC planlægger at udbyde opgaven ”Slamsugning, sandblæsning, sprængning og industriservice”. ARC ønsker i den forbindelse at indgå i en markedsdialog med mulige leverandører.
Det kommende udbud forventes at omfatte følgende:
Slamsugning, spuling og tørstofsugning, sandblæsning, sprængning og industriservice i forbindelse med daglig drift og vedligeholdelse af affaldsenergianlægget
Eksempler på ydelser er:
• Slamsugning
• Tørstofsugning
• Højtryksspuling (både koldt og hedt vand)
• Ventilationsanlæg (mobile miljøsugere) til lukkede rum
• Sand- og luftblæsning
• Glasblæsning
• Sprængning
• Opsamling og bortskaffelse af forbrugsstoffer og restprodukter
Som led i at forberede udbuddet bedst muligt samt sikre, at kravene i udbudsmaterialet er konforme med markedets muligheder, har ARC valgt at indgå i dialog med markedet omkring kravspecifikationen.
ARC har uploadet udkast til kravspecifikation i form af et pdf-dokument samt et pdf-dokument med generelle spørgsmål, der også ønskes besvaret.
Leverandører som ønsker at deltage i dialogen med ARC, skal tilmelde sig ”udbuddet” på ARCs udbudsportal Ethics via link i bekendtgørelsen (punkt I.3). Herefter kan materialet downloades og besvarelser kan uploades.
Ved eventuelle spørgsmål eller behov for hjælp til brug af udbudssystemet, kan ARC kontaktes via spørgsmål/svar funktionen i Ethics. Spørgsmål til selve udbuddet eller kravspecifikationen, vil ikke blive besvaret i forbindelse med markedsdialogen.
Kommentering af kravspecifikation og øvrige spørgsmål skal uploades senest mandag den 19.december 2022 kl. 12.00.
ARC forbeholder sig muligheden for efterfølgende at kontakte leverandører, for uddybning af besvarelserne. Evt. dialogmøder forventes at blive afholdt den 6. eller 9. januar 2023.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kommentering af kravspecifikation og øvrige spørgsmål skal uploades senest mandag den 19.december 2022 kl. 12.00.
ARC forbeholder sig muligheden for efterfølgende at kontakte leverandører, for uddybning af besvarelserne. Evt. dialogmøder forventes at blive afholdt den 6. eller 9. januar 2023.