Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Tømning af vejbrønde i Hjørring Kommune
(03.02.2023)
Vennelyst Ingeniør- og Entreprenørforretning A/S
Hedevold 8 A
9800 Hjørring
Tømning af vejbrønde i Hjørring Kommune
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Karlsen
E-mail: erik.karlsen@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333226
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/192343863.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Tømning af vejbrønde i Hjørring Kommune
Udbuddet vedrører en rammeaftale om tømning af vejbrønde i Hjørring Kommune.
Rammeaftalens anslåede værdi (hele aftaleperioden) er i Udbudsbekendtgørelsen pkt. II. 1.5 anslået til DKK 3.200.000,- mio. Den anslåede værdi er udtryk for Hjørring Kommunes mest kvalificerede og gennemsigtige skøn over rammeaftalens totale værdi på udbudstidspunktet. Der er en naturlig usikkerhed om rammeaftalens totale værdi hen over den samlede levetid på 4 år. Skønnet omfatter naturlige usikkerheder og inddrager historiske data samt forventninger og antagelser om den fremtidige omsætning. Der henvises til Udbudsbetingelser pkt. 1.4.3, hvor der er anført en maksimal værdi på DKK 3.840.000,- mio.
Hjørring
Udbuddet vedrører tømning af vejbrønde indenfor følgende kategorier:
- Tømning af vejbrønde
- Tømning og rensning af sandfangsbrønde samt spuling af rørunderføringer
- Rensning og spuling af linjeafvanding
- Regningsarbejde, herunder rensning og spuling af dræn
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til Kontraktbilag 1 - Kravspecifikation, og Kontraktbilag 2 - Tilbudslisten, samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Det årlige forventede behov og omfang vedrørende den udbudte kontrakt og de enkelte kategorier i udbuddet fremgår af Kontraktbilag 2. De angivne estimater og forventede behov og omfang er alene udtryk for Ordregivers forventninger til behovet af de ydelser, der er omfattet af den udbudte kontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for et bestemt beløb på baggrund af rammeaftalen. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv.
- Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv.
- Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har erfaring med samme type udførte opgaver inden for de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk