23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 245-709019
Offentliggjort
20.12.2022
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Hillerød Spildevand A/S

Rammeaftale på totalrådgivning i partnering af Hillerød Centralrenseanlæg Syd


Hillerød Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hillerød Spildevand A/S
CVR-nummer: 31592534
Postadresse: Solrødgårds Alle 6
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Ingildsen
E-mail: info@hfors.dk
Telefon: +48 231000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://hillerodforsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://hillerodforsyning.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=348412&B=NORDKOB
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=348412&B=NORDKOB
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Forsyningsvirksomhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale på totalrådgivning i partnering af Hillerød Centralrenseanlæg Syd

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90492000 Rådgivning i forbindelse med spildevandsbehandling
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Med dette udbud ønsker Hillerød Spildevand A/S at udbyde en 4 årig rammeaftale på totalrådgivningsaftale i partnering. Hillerød Spildevand A/S ønsker med dette udbud at skabe en bedre samarbejdsform med udgangspunkt i partnering tankegangen. Hensigten med udbuddet er at indgå en Rammeaftale, som Hillerød Spildevand A/S kan trække på i forbindelse med igangsætning af Projekter inden for udbygning, ombygning samt nybygning af HCR Syd.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 65 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71310000 Rådgivning inden for ingeniørvæsen og byggeri
71311000 Rådgivning i forbindelse med bygge- og anlægsarbejder
71312000 Rådgivning i forbindelse med bygningskonstruktioner
71313000 Rådgivning i forbindelse med miljøteknik
71315210 Rådgivning i forbindelse med bygningsteknik
71530000 Rådgivning i forbindelse med byggeri
90713000 Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Hillerød

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Med dette udbud ønsker Hillerød Spildevand A/S at udbyde en 4 årig rammeaftale på totalrådgivningsaftale i partnering. Hillerød Spildevand A/S ønsker med dette udbud at skabe en bedre samarbejdsform med udgangspunkt i partnering tankegangen. Hensigten med udbuddet er at indgå en Rammeaftale, som Hillerød Spildevand A/S kan trække på i forbindelse med igangsætning af Projekter inden for udbygning, ombygning samt nybygning af HCR Syd.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 65 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed forlængelse i 2 gange 1 år

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 2
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Er der flere Totalrådgivere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene og som opfylder minimumskravene til egnethed, vil Ordregiver ved udvælgelsen af Totalrådgivere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud, ud fra en helhedsvurdering lægge vægt på:

• I hvor høj grad Totalrådgiverens igangværende eller afsluttede referencer inden for de foregående 5 år er sammenlignelige med arbejder indeholdt i Rammeaftalen, herunder kapaciteten af procesanlæg

• Nyere referencer vil blive vægtet højere end datomæssigt ældre referencer,

• I hvor høj grad Totalrådgiver har en robust økonomisk kapacitet vurderet ud fra omsætning, en høj soliditetsgrad og en stor egenkapital.

I udvælgelsen vil referencer vægte højere end økonomisk kapacitet.

Udvælgelsen foretages på grundlag af oplysningerne om Totalrådgiverens formåen, idet Ordregiver dog forbeholder sig ret til at inddrage oplysninger, der findes andre steder i ansøgningen, der efter Ordregivers skøn har betydning for udvælgelsen.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Ansøgere om prækvalifikation skal bekræfte, atansøger ikke er omfattet af de obligatoriske eller frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§135-137.

Tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af de anførte udelukkelsesgrunde, vil blive udelukket fra deltagelse og vil således ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt. Dette gælder dog ikke hvis Tilbudsgiver kan fremvise dokumentation for selvrenselse jf. Udbudslovens § 138.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/01/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 31/01/2023
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes informationsmøde onsdag d. 11. januar 2023 kl. 12.00 hos Hillerød Forsyning på adressen Solrødgårds Alle 6. Informationsmødet forventes at vare en time. Tilmelding til informationsmødet kan ske på e-mail: info@hfors.dk. I Emnefeltet anføres ’Att.Pernille Ingildsen vedr. Rådgiverudbud, informationsmøde’. Tilmelding skal ske senest d. 9. januar 20223, kl. 8.00.Ved tilmelding bedes ansøger angive hvor mange fra ansøger, der forventer at deltage. Der er ikke pligt for ansøgerne til at deltage, men Ordregiverne opfordrer alle, som søger eller overvejer at ansøge om prækvalifikation, til at deltage.

Tilbudsgiver skal udfylde det offentliggjorte ESPD:

- I del II.A: ansøger skal oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt ansøgerdeltager i udbudsproceduren sammen med andre (som et konsortium eller lignende).

- I del II.C: ansøger skal angive, om tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet.

- I del III: ansøger skal angive at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske eller frivillige udelukkelsesgrunde

- I del IV.B: Beskrives økonomisk og finansiel kapacitet (se udbudsbetingelserne)

- I del IV.C: Beskrives teknisk og faglig kapacitet (se udbudsbetingelserne)

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Voldgiftsnævnet for Byggeri og anlæg
Postadresse: Vesterbrogade 2b
By: København V
Postnummer: 1620
Land: Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:

En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/12/2022

Send til en kollega

0.047