23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 248-720936
Offentliggjort
23.12.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Randers Kommune

Opdateringer

Rettelse
(03.02.2023)

IV.2.2
I stedet for:
Dato: 31-01-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-02-2023
Time: 18:00

Afhentning, transport, og håndtering af farligt affald


Randers Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Randers Kommune
CVR-nummer: 29189668
Postadresse: Laksetorvet
By: Randers
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Rasmussen Øster
E-mail: emilie.rasmussen.oster@randers.dk
Telefon: +45 89151134
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a0a157da-57cb-4b06-bc52-48ad3ea9fb40/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a0a157da-57cb-4b06-bc52-48ad3ea9fb40/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a0a157da-57cb-4b06-bc52-48ad3ea9fb40/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a0a157da-57cb-4b06-bc52-48ad3ea9fb40/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Afhentning, transport, og håndtering af farligt affald

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Afhentning, transport og håndtering af farligt affald med afhentning fra bl.a apoteker og genbrugspladser. Entreprenøren skal desuden stille med en sikkerhedsrådgiver til rådgivning, kursus og faglig sparring til vores pladsmænd.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I Randers Kommune kan borgere og private virksomheder aflevere farligt affald på kommunens 4 genbrugspladser. Medarbejderne på genbrugspladserne foretager i forbindelse med modtagelse af det farlige affald en sortering af affaldet i affaldstyper.

Borgerne kan ligeledes aflevere farligt affald i en 21 liters miljøkasse, som indsamles af renovationsbilerne. Miljøkassen køres til Genbrugspladsen i Randers, hvor det farlige affald sorteres af kommunens egne medarbejdere. Det farlige affald fra miljøkasserne blandes med det indsamlede farlige affald fra Randers Genbrugsplads.

Borgere i etagebolig og andre flerfamilieboliger kan aflevere farligt affald til viceværtordningen. Denne består af et fælles opsamlingssted, hvor viceværten har opsyn med ordningen. Det farlige affald fra denne ordning bliver også kørt ud til Randers Genbrugsplads, hvor det farlige affald sorterers af kommunens egne medarbejdere.

Randers Kommunes materielgård har lidt farligt affald som skal afhentes ca. 2 gange om året.

Endvidere kan borgerne aflevere medicinrester og kanyler på pt. 8 apoteker i Randers Kommune.

Entreprenøren skal forestå afhentning, transport og bortskaffelse af farligt affald fra ovenstående ordninger.

Entreprenøren skal desuden stille med en sikkerhedsrådgiver til rådgivning, kursus og faglig sparring til vores pladsmænd.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den kan forlænges med 2x24 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

De til en hver tid gældende relevante tilladelser for arbejdets udførelse, såsom tilladelse til godskørsel for fremmed regning i henholdsvis varebil og større køretøjer.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Der stilles ingen mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Erfaring med udførelse af opgaver af tilsvarende at og omfang. Der skal angives min. 3 referencer, der er i igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudslisten.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Der skal angives min. 3 referencer, der er i igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudslisten.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/01/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/01/2023
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der fortages bestilling via. mail og undtagelsesvist opkald.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/12/2022

Send til en kollega

0.048