Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Opdateringer
Vognmandskørsel
Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 28500769
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38-40
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Fris
E-mail: afri@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
Del II: Genstand
Vognmandskørsel
Udbuddet vedrører rammeaftale om vognmandskørsel til Ordregiver af blandt andet jord (forurenet og ikke-forurenet), grus, stabil, rør og andet materiel/materiale.
Der er tale om materiel i forskellige størrelser og dimensioner.
Frederiksberg Kommune
Udbuddet vedrører rammeaftale om vognmandskørsel til Ordregiver af blandt andet jord (forurenet og ikke-forurenet), grus, stabil, rør og andet materiel/materiale.
Da Ordregiver foretager løbende vedligehold og renovering af vand-, gas- og fjernvarmerør i Fre-deriksberg Kommune, vil der opstå et behov for at bortkøre følgende:
• Jord (forurenet og ikke-forurenet, grus, stabil og lignende skal transporteres fra arbejds-stedet i Frederiksberg Kommune til godkendt deponi
• Rør og andet materiel skal transporteres til og fra forskellige adresser hovedsageligt i Fre-deriksberg Kommune
Der er tale om materiel i forskellige størrelser og dimensioner.
2x24 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Årsomsætning
• Soliditetsgrad
• Egenkapital
• Årsresultat
• Årsomsætning på minimum DKK 10 mio. årligt i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår
• Soliditetsgrad på minimum 30% i det seneste afsluttede regnskabsår.
• Egenkapital på minimum DKK 10 mio. i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
• Positivt årsresultat i det seneste afsluttede regnskabsår.
• Det er et minimumskrav, at ansøgers lastvogne, som skal udføre ydelser for Ordregiver, opfylder euronorm 6-D.
• Det er et minimumskrav, at ansøger kan stille med fem (5) 4-akslet lastvogne som er udstyret med kran-grab.
• Ansøger skal oplyse minimum to (2) referencer som dokumenterer erfaring med bortkørsel af jord i tætbebyggede områder. Reference må maksimalt ligge tre (3) år tilbage fra tidspunktet for ansøgning for optagelse om prækvalifikation.
• Ansøger skal oplyse minimum to (2) referencer som dokumenterer erfaring med kørsel af rør på op til 12 meter og andet materiel i tætbebyggede områder. Reference må maksimalt ligge tre (3) år tilbage fra tidspunktet for ansøgning for optagelse om prækvalifikation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen elleret dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk