Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=350761&B=DINFORSYNING
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Vindere
Tømning og containerleje for erhvervsaffald samt affaldshåndtering af farligt affald
(21.03.2023)
Marius Pedersen A/S
Måde Industrivej 23-25
6705 Esbjerg
Tømning og containerleje for erhvervsaffald samt affaldshåndtering af farligt affald
DIN Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Bredahl
E-mail: psb@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747540
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
Del II: Genstand
Tømning og containerleje for erhvervsaffald samt affaldshåndtering af farligt affald
Tømning og containerleje for erhvervsaffald samt affaldshåndtering af farligt affald for Ordregivers enheder
Esbjerg
Udbuddet vedrører tømning og containerleje for erhvervsaffald samt affaldshåndtering af farligt affald for DIN Forsyning A/S på samtlige Ordregivers enheder og afdelinger.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 2 år, af en eller flere gange, på uændrede vilkår. I optionsperioden har både Ordregiver og Leverandøren mulighed for at opsige kontrakten med 6 måneders varsel til udgangen af en måned. Kontrakten kan således tidligst ophøre den 30.10.2025.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 2 år, af en eller flere gange, på uændrede vilkår. I optionsperioden har både Ordregiver og Leverandøren mulighed for at opsige kontrakten med 6 måneders varsel til udgangen af en måned. Kontrakten kan således tidligst ophøre den 30.10.2025.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er en mindstekrav at Tilbudsgiver i gennemsnit over de tre (3) seneste afsluttede årsregnskaber har haft en positiv bruttofortjeneste
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver i gennemsnit over de seneste tre (3) afsluttede årsregnskaber har haft en soliditetsgrad på minimum 10%
Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en erhvervs- og produktansvarsforsikring på mindst 10 mio. DKK pr. år
Referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige opgaver for de sidste 3 år med beskrivelse af opgaver og angivelse af kontaktpersoner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det maksimale køb (beløb) i kontraktperioden er 3.500.000 kr. beløbet er højere ind den anslået værdi (historiske tal) med begrundelse i usikkerhed omkring markedet med evt. prisstigninger og udvidelse af forretningen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/