Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=351069&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Udbud af levering af konsulentydelser til Klimasekretariatet i Region Sjælland
(05.05.2023)
Transition
Mariane Thomsens Gade 2F, 11. sal
8000 Aarhus C
Udbud af levering af konsulentydelser til Klimasekretariatet i Region Sjælland
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Lambert Nielsen
E-mail: jespni@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 22134391
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af levering af konsulentydelser til Klimasekretariatet i Region Sjælland
Udbuddet vedrører indkøb af konsulentydelser til Klimasekretariatet.
Konsulentydelserne omfatter rådgivning og analyser eksempelvis inden for:
- Indkøb og finansiering af nye bæredygtige og klimarelaterede løsninger, IoT-løsninger samt analyse og beregning af TCO og livscyklus
- Tekniske analyser fx bygnings- og energiinstallationer, ladestanderinfrastruktur, affald og renovation
- Rådgivning om energirenoveringer
- Arbejdstidsstudier
- Miljørelaterede analyser (fx analyse af miljømæssige konsekvenser ved indførelse af nye løsninger m.m.)
Udbuddet vedrører indkøb af konsulentydelser til Klimasekretariatet.
Konsulentydelserne omfatter rådgivning og analyser eksempelvis inden for:
- Indkøb og finansiering af nye bæredygtige og klimarelaterede løsninger, IoT-løsninger samt analyse og beregning af TCO og livscyklus
- Tekniske analyser fx bygnings- og energiinstallationer, ladestanderinfrastruktur, affald og renovation
- Rådgivning om energirenoveringer
- Arbejdstidsstudier
- Miljørelaterede analyser (fx analyse af miljømæssige konsekvenser ved indførelse af nye løsninger m.m.)
2 x 12 måneder
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Årlig nettoomsætning de seneste 3 år
- Soliditetsgrad de seneste 3 år
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Årlig nettoomsætning på minimum 20 mio. kr. ekskl. moms de seneste 3 år
- Soliditetsgrad på minimum 20 % de seneste 3 år
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”.
- To referencer, hvor der er leveret analyser af bæredygtige og klimarelaterede løsninger
- To referencer, hvor der er leveret tekniske analyser fx inden for energirenoveringer, bygnings- og energiinstallationer, ladestanderinfrastruktur, affald og renovation
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
- To referencer, hvor der er leveret analyser af bæredygtige og klimarelaterede løsninger
- To referencer, hvor der er leveret tekniske analyser fx inden for energirenoveringer, bygnings- og energiinstallationer, ladestanderinfrastruktur, affald og renovation
Tilbudsgiver skal således levere fire referencer. Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom enten i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse” eller alternativt i Bilag 3 – Referenceskema.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply.
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk