Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/57041339.aspx
Udbyder
Herning Kommune
Tømning af rendestensbrønde
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Torvet 5
Herning
7400
DANMARK
Kontaktperson: Marc Masana
E-mail: okimm@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/57041339.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Del II: Genstand
Udbud på tømning af rendestensbrønde.
Udbuddet vedrører tømning af ca. 24 000 rendestensbrønde for Herning Kommune.
Udbuddet vedrører tømning af ca. 24 000 rendestensbrønde for Herning Kommune. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til Danmarks udbudslov (Lov nr. 1564 af 15.12.2015). Udbuddet vedrører tømning af vejbrønde udført jf. bilag 3, kravspecifikation. Formålet med tømning af vejbrønde er:
— At vejbrønde er i stand til at aflede vejvandet på en hurtig og effektiv måde
— At vejbrøndes funktion lever op til de krav der stilles af miljømyndigheden
— At de investerede ressourcer og de samlede driftsudgifter minimeres Ovenstående oplistning er ikke komplet for omfattede tømningsopgaver.
Omfanget af tømningsopgaver er nærmere beskrevet i efterfølgende punkter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD — Tilbudsgiver skal i forbindelse med indlevering af sit tilbud, udfylde bilag 2 — ESPD. Ordregiver har overstreget de felter der ikke er relevante i forbindelse med dette udbud. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver ikke har en gæld til det offentlige på mere end 100 000 DKK på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk