Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vindere
Udbud af etablering og drift i 10 år af 14 stk. ladestandere
(07.04.2023)
Norlys Energi A/S
Over Bækken 6
9000 Aalborg
Udbud af etablering og drift i 10 år af 14 stk. ladestandere
Vesthimmerlands Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøbsafdelingen
E-mail: indkoeb@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668305
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/194654661.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Udbud af etablering og drift i 10 år af 14 stk. ladestandere
Vesthimmerlands Kommune anmoder om tilbud på etablering og drift i 10 år af 14 stk. ladestandere.
Vesthimmerlands Kommune
Vesthimmerlands Kommune anmoder om tilbud på etablering og drift i 10 år af 14 stk. el-ladestandere. Standerne skal placeres på 7 udvalgte adresser i kommunen, herunder ved administrationsbygningerne i Aars, Farsø, Løgstør og Aalestrup samt ved havnene i Hvalpsund, Løgstør og Rønbjerg. Stander-kapaciteten skal mindst udgøre henholdsvis 22 kW (12 stk.) og 50 kW (2 stk.), og alle standere skal have 2 udtag hver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Positiv egenkapital ifølge det seneste årsregnskab
Referencer
Minimum 1 reference, der dokumenterer erfaring med etablering og drift af ladestandere inden for de seneste 3 år. Referencelisten bør indeholde:
-Oplysninger om projektnavn,
-kontaktdata til brug for reference,
-udførelsestidspunkt, samt
-beskrivelse af projektet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk