Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/87d4d797-24e1-47c6-80be-d2805c96bf61/publicMaterial
Udbyder
Horsens Kommune
Vindere
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Brædstrup Vognmandsforretning A/S
Vestervangen 8
8740 Brædstrup
A1 - HO
(08.05.2023)
Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
A1 - HO
(08.05.2023)
Entreprenør Jens Karstensen A/S
Torstedalle 1
8700 Horsens
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Gedved Entreprenør A/S
Holtvadvej 13
8751 Gedved
A1 - HO
(08.05.2023)
Brædstrup Vognmandsforretning A/S
Vestervangen 8
8740 Brædstrup
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
A1 - HO
(08.05.2023)
Gedved Entreprenør A/S
Holtvadvej 13
8751 Gedved
A1 - HO
(08.05.2023)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
Vintertjenester på veje for Horsens og Hedensted Kommuner
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189889
Postadresse: Chr M Østergaards Vej 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: irm@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
CVR-nummer: 29189889
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: irm@fikm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
CVR-nummer: 29 18 95 87
By: Hedensted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8722
Land: Danmark
E-mail: irm@fikm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
Del II: Genstand
Vintertjenester på veje for Horsens og Hedensted Kommuner
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjenester på veje for Hedensted og Horsens Kommuner.
Vintertjenesten i dette udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på veje for Hedensted og Horsens Kommuner.
A1 - HO
Horsens Kommune
A1, klasse 1 veje
A2 - HO
Horsens Kommune
A2, klasse 1 veje
A3 - HO
Horsens Kommune
A3, klasse 1 veje
A4 - HO
Horsens Kommune
A4, klasse 1 veje
A5 - HO
Horsens Kommune
A5, klasse 1 veje
B2 - HO
Horsens Kommune
B2, klasse 2 og 3 veje
B4 - HO
Horsens Kommune
B4, klasse 2 og 3 veje
1 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 1, klasse 1 og 2 veje
2 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 2, klasse 1 og 2 veje
4 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 4, klasse 3 veje
5 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 5, klasse 3 veje
6 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 6 , klasse 3 veje
7 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 7, klasse 3 veje
8 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 8, klasse 3 veje
9 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 9, klasse 3 veje
10 - HE
Hedensted Kommune
Rutenavn 10, klasse 3 veje
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Dokumentation for gyldig erhvervsansvarsforsikring med en samlet sum på ikke mindre end DKK 5 mio.
• Serviceattest der maksimalt er seks måneder gammel regnet fra tidspunktet for tilbudsfristens udløb. Vær opmærksom på, at serviceattesten også skal indeholde oplysninger fra Politiet.
• Der stilles ingen mindstekrav for tilbudsgivers tekniske og faglige formåen.
Del IV: Procedure
Horsens Kommune
Der er ikke adgang til åbning af tilbud. Tilbud åbnes af Fællesindkøb Midt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nedenstående oplysninger vedrører udelukkelsesgrundene i Udbudsloven:
Tilbudsgiver skal i ESPD’et erklære ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135, Udbudslovens §136 samt Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5.
På anmodning fra Udbyder, skal den tilbudsgiver, som Udbyder har til hensigt at tildele kontrakten, fremsende en gyldig serviceattest eller anden tilstrækkelig dokumentation, der ikke er ældre end seks måneder, for at dokumentere at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 og Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk