Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://app.byggeprojekt.dk/public/1891-Vesterled,_konvertering_til_fjernvarme
Udbyder
Brøndby Fjernvarme A.m.b.a.
Brøndby Fjernvarme - Vesterled - Anlægs- og rørarbejde samt rørleverance
Brøndby Fjernvarme A.m.b.a.
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 33 26 93 15
Postadresse: Kirkebjerg Alle 92A
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Skalka
E-mail: es@b-fjv.dk
Telefon: +45 43452060
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brondbyfjernvarme.dk
Del II: Genstand
Brøndby Fjernvarme - Vesterled - Anlægs- og rørarbejde samt rørleverance
Brøndby Fjernvarme A.m.b.a. har fået godkendt et projektforslag efter Varmeforsyningsloven om etablering af et nyt distributionsnet i Vesterled. Opgaven omfatter hovedentreprise for anlægs- og rørarbejder samt rørleverance. Opgaven består af etablering af ca. 6.000 m fjernvarmeledning (område 1). Som option kan opgaven udvides med yderligere 4.500 m fjernvarmeledning (område 2 og 3). Optionen kaldes senest tre måneder før aflevering af område 1.
Brøndby - Vesterled
Udbuddet omhandler anlægs- og rørarbejder samt rørleverance for konvertering af Vesterled til fjernvarme.
Ordregiver vil i forbindelse med udvælgelse lægge vægt på følgende:
I hvor høj grad ansøgeren har relevant erfaring med udførelse af tilsvarende fjernvarmearbejder.
I hvor høj grad ansøgeren har relevant erfaring med udførelse af tilsvarende projekter i tæt bebyggede områder med håndtering af trafik og fremmedledninger.
Som option kan opgaven udvides med yderligere 4.500 m fjernvarmeledning (område 2 og 3). Optionen kaldes senest tre måneder før aflevering af område 1.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1 Der ønskes oplyst egenkapitalen for hver af de seneste tre afsluttede disponible regnskabsår
2 Der ønskes oplyst soliditetsgrad i det seneste afsluttede disponible regnskabsår
1 Positiv egenkapital i to af de seneste tre offentliggjorte årsregnskaber
2 Soliditetsgrad på minimum 10 % i det seneste afsluttede disponible regnskabsår
1 Hver ansøger må oplyse op til 5 referencer i alt. Vedlægger en ansøger mere end 5 referencer, vil Ordregiver alene forholde sig til de første fem. Hvis der i ESPD'et samlet er angivet mere end 5 referencer, så vil identifikation af de første 5 referencer ske på baggrund af først de i ansøgers eget ESPD angivne referencer og dernæst på eventuelle støttende økonomiske aktørers ESPD'er i alfabetisk rækkefølge efter de pågældendes navn angivet i ESPD Del II A. Hvis ansøger er en sammenslutning, vil identifikation af de 5 første referencer ske på baggrund af først de i den udpegede fælles befuldmægtiges ESPD og dernæst øvrige deltagere i sammenslutningens ESPD'er i alfabetisk rækkefølge efter de pågældende deltageres navn angivet i ESPD Del II A.
Der lægges vægt på:
I hvor høj grad ansøgeren har relevant erfaring med udførelse af tilsvarende fjernvarmearbejder
I hvor høj grad ansøgeren har relevant erfaring med udførelse af tilsvarende projekter i tæt bebyggede områder med håndtering af trafik og fremmedledninger
Ordregiver har følgende mindstekrav til ansøgers tekniske og faglige formåen:
1 Ansøger skal inden for en 5-årig periode - regnet fra prækvalifikationsansøgningstidspunktet – som minimum have udført og afleveret anlægsarbejder på fjernvarme med elementer af forbrugertilslutning og opkobling for et samlet beløb, der overstiger 5.000.000 DKK.
Udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §134a-136 + § 137 nr. 2 er gældende for udbuddet.
Iht. AB 18 med bygherrens fravigelser og tilføjelser, jf. udbudsmaterialet.
AB 18 er gældende med bygherrens fravigelser og tilføjelser, jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://www.kfst.dk/udbud/udbudsregler/klager-over-udbud/
I henhold til § 3 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (tilgængelig på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klager:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lov om Klagenævnet for Udbuds § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Klager over udbud og beslutninger, der er omfattet af kapitel II og III i udbudsloven, som ikke angår spørgsmål om en ansøgers manglende prækvalifikation, skal i henhold til § 7, stk. 2 i lov om Klagenævnet for Udbud indgives til Klagenævnet for Udbud inden:
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (med virkning fra dagen efter dagen for offentliggørelsen).
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Hvis klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klager endvidere anføre, om der er begæret opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning er tilgængelig på den i pkt. VI.4.1) anførte internet-adresse
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000