Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.aalborgforsyning.dk/kloak/licitationer-og-udbud.aspx
Indlevering af tilbud
Udbyder
Aalborg Kloak A/S
Vindere
Spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S (eksisterende anlæg)
(13.07.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Spuling og TV-inspektioner og driftsopgaver fra Alborg Kloak A/S (nyanlæg)
(13.07.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S
Aalborg Kloak A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32 65 17 98
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
DANMARK
Kontaktperson: EnviDan A/S, Kasper Førby Laden
Telefon: +45 27153722
E-mail: kfl@envidan.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S.
Aalborg Kloak udbyder spuling, TV-inspektion samt driftsopgaver i kloaksystemet og på renseanlæggene i Aalborg Kommune. Opgaven er opdelt i 2 delentrepriser, således der indgås 2 rammeaftaler med en entreprenør på hver. Begge aftaler kan dog godt deldeles den samme entreprenør.
Delaftale 1: Spuling og TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak (nyanlæg)
Delaftale 2: spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S (eksisterende anlæg).
Kontraktperioden er fra 1.7.2016 til 30.6.2020.
Spuling og TV-inspektioner og driftsopgaver fra Aalborg Kloak A/S (nyanlæg).
Aalborg kommune.
Spuling og TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S (nyanlæg).
2*12 mdr.
Mulighed for 2*12 mdr. forlængelse.
Spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S (eksisterende anlæg).
Aalborg Kommune.
Spuling, TV-inspektion og driftsopgaver for Aalborg Kloak A/S (eksisterende anlæg).
2*12 mdr.
Mulighed for 2*12 mdr. forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Aalborg Kloak A/S, Stigsborg Brygge 5, 9400 Nørresundby.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbuddet skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Der kan Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk