Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud
Indlevering af tilbud
Addresse
http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
Udbud af vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune
(08.07.2016)
Jysk Naturpleje
Vormstrupvej 15
7540 Haderup
Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189617
Brande
DANMARK
Kontaktperson: Casper Katborg
E-mail: cakat@ikastbrande.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Udbud af vedligeholdelse af offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune.
Udbuddet omfatter vedligeholdelse af de offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune. Kontrakten dækker behovet i perioden fra 1.6.2016 til 31.12.2017 med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år.
Ikast-Brande Kommune.
Udbuddet omfatter vedligeholdelse af de offentlige vandløb i Ikast-Brande Kommune. Kontrakten dækker behovet i perioden fra 1.6.2016 til 31.12.2017 med mulighed for forlængelse på 2 x 1 år.
Udbuddet omfatter vedligeholdelse af 421 km offentlige vandløb:
— Grødeskæring med le i ca. 183 km vandløb
— Grødeskæring med mejekurv i ca. 108 km vandløb
— Grødeskæring med grødeskærebåd i ca. 115 km vandløb
— Gennemgang af ca. 15 km vandløb for væltede træer
— Optagning, håndtering, bortkørsel og bortskaffelse af afskåret grøde og frem-mede emner.
— 2 årlige tømninger af 28 sandfang
— Diverse ad hoc-opgaver i form af fjernelse af bevoksning langs vandløb, væltede træer, oprensning af
tilsandede vandløbsstrækninger mv.
— Dokumentation af arbejdets udførelse
— Kvalitetssikring
— Fotodokumentation af diverse vandløbselementer.
Kontrakten kan forlænges 2 gange for et år af gangen.
Der henvises til udbudsmaterialet for udfyldelse af ESPD.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har udført mindst 5 tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år. Disse opgaver skal have omfattet minimum 25 km udførelse af vedligeholdelse med båd, 50 km med mejekurv og 100 km med håndredskaber pr. år, som opgaven har været udført. Tilbudsgiver skal fremlægge dokumentation for udførelsen af disse opgaver i form af referencer. Referencerne skal som minimum indeholde navn på ordregiver, antal km vandløb der er vedligeholdt, metode for vedligehold samt periode for opgavens udførelse.
2. Det er et mindstekrav, at 5 af de medarbejdere, der fremover skal varetage opgavens udførelse, har gennemført åmandsuddannelse af mindst 2 dages varighed på f.eks. Ferskvandscentret i Silkeborg, i AMU-skolernes regi eller Skovskolen. Der skal fremlægges dokumentation herfor.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andres ressourcer, herunder koncerninterne selskaber eller samarbejdspartnere/ underleverandører, skal der medsendes dokumentation for, at tilbudsgiver kan råde over disse ressourcer, eksempelvis i form af en underskrevet erklæring fra den pågældende virksomhed, der henvises til.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver må ikke være til stede ved åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2020.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://klfu.dk
I henhold til lov om Lov om Klagenævnet for Udbud skal klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://kfst.dk