23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 077-135268
Offentliggjort
20.04.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Addresse
www.udbud.info
Password og kodeord fås ved kontakt til henrik.kubel@sweco.dk eller lis.westergaard@sweco.dk

http://www.udbud.info

Indlevering af tilbud

Til
02.06.2016 Kl. 11:00

Udbyder

Bornholms Regionskommune

Opdateringer

Rettelse
(03.05.2016)

Afsnit nummer: I.3
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Kommunikation

I stedet for:
http://dk.mercell.com/32539229/bornholms-regionskommune.aspx

Læses:
www.udbud.info
Password og kodeord fås ved kontakt til henrik.kubel@sweco.dk eller lis.westergaard@sweco.dk.

Annullering
(07.07.2016)

Annullering
(28.09.2016)

Ordregiver har ikke økonomisk mulighed for at kontrahere på baggrund af de modtagne bud.

Ukrudtsbekæmpelse på offentlige veje, stier og pladser


Bornholms Regionskommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Bornholms Regionskommune
Ullasvej 23
Rønne
3700
DANMARK
Kontaktperson: Nis Jordt-Petersen
Telefon: +45 56922215
E-mail: Nis.Jordt-Petersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brk.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Adgangen til udbudsmaterialet er begrænset. Yderligere oplysninger kan indhentes på: http://dk.mercell.com/32539229/bornholms-regionskommune.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Sweco Danmark A/S
48233511
Granskoven 8
Glostrup
2600
DANMARK
Kontaktperson: Henrik Kubel
Telefon: +45 43484461
E-mail: henrik.kubel@sweco.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sweco.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Bornholms Regionskommune
Skovløkken 4, Tejn
Allinge
3770
DANMARK
Telefon: +45 56922215
E-mail: Nis.Jordt-Petersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brk.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Bornholms Regions Kommune, udbud af ukrudtsbekæmpelse på offentlige veje, stier og pladser.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90611000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbud af ukrudtsbekæmpelse på offentlige veje, stier og pladser i Bornholms Regions Kommune.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77312100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014
Hovedudførelsessted:

 

Bornholm.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omhandler gennemførelse af ukrudtsbekæmpelse på offentlige veje, stier, torve og pladser i Bornholm Regionskommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på forlængelse i 2 x 1 år efter fælles overenskomst.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse i 2 x 1 år efter fælles overenskomst.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/06/2016
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 02/06/2016
Tidspunkt: 11:00
Sted:

 

Bornholm Regions Kommune, Center for Ejendomme og Drift, Skovløkken 4, Tejn, 3770 Allinge, Mødelokale 2.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

De bydende der måtte ønske at være repræsenteret.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Erhvervsstyrelsen, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Frister for og procedurer for klager fremgår af »lov om Klagenævnet for udbud «, lov nr. 492 af 12.5.2010, med senere ændringer.

Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/04/2016

Send til en kollega

0.063