Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364450&B=HADERSLEV
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Gadefejning i Haderslev Kommune 2023-2027
(25.08.2023)
JD Entreprise
Borgergade 12
4672 Magleby
Gadefejning i Haderslev Kommune 2023-2027
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Christian X's Vej 39
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Frødstrup
E-mail: mare@haderslev.dk
Telefon: +45 21621870
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.haderslev.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337815
Del II: Genstand
Gadefejning i Haderslev Kommune 2023-2027
Udbuddet vedrører indkøb af gadefejning på kommunens veje. Fejning på primære veje dvs. de gamle amtsveje i Haderslev Kommune er med som option. Disse veje er ca. 56 km.
Udbuddet vedrører indkøb af gadefejning på kommunens veje. Fejning på primære veje dvs. de gamle amtsveje i Haderslev Kommune er med som option. Disse veje er ca. 56 km.
op til 2 gange op til 12 måneder
Der er option på fejning på de gamle amtsveje de såkaldte primære veje. Fejestrækninger på disse udgør ca. 56 km
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
6.1. Økonomisk og finansiel formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Tilbudsgivers resultat før skal være positivt i gennemsnit over de seneste tre afsluttede regnskabsår.
• Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i gennemsnit over de seneste tre afsluttede regnskabsår.
• Tilbudsgivers soliditetsgrad skal være minimum 5 % i gennemsnit over de seneste res afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning om ovenstående nøgletal i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”.
Tilbudsgiver skal udfylde om medsende Udbudsbilag D-Referencelisten
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027-2029
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk