Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3d1338a2-b622-4e90-af01-884be8c9ebef/publicMaterial
Udbyder
Lyngby-Taarbæk Kommune
Kontrakt om renholdelse af Lyngby-Taarbæk Kommune
Lyngby-Taarbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 11 71 53 11
Postadresse: Lyngby Torv 17
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Ohm
E-mail: metoh@ltk.dk
Telefon: +45 45973186
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3d1338a2-b622-4e90-af01-884be8c9ebef/homepage
Del II: Genstand
Kontrakt om renholdelse af Lyngby-Taarbæk Kommune
Lyngby-Taarbæk Kommune ønsker et trafiksikkert, visuelt smukt og rent vejmiljø, hvilket skal sikres ved løbende renholdelse af vejarealer for snavs og affald.
Renholdelse varetages i dag af kommunens egne ansatte, og der er således tale om en konkurrenceudsættelse af en kommunal driftsopgave, der kan resultere i en udlicitering. Der skal ikke i forbindelse med udbuddet ske virksomhedsoverdragelse, jf. lovgivningen herom.
Opgaven består af faste opgaver, der omfatter renholdelse af kantstensbegrænsede offentlige kørebaner (veje og cykelstier mv.) inkl. heller, chikaner og enkelte tilhørende parkerings- og vendepladser samt øvrige stier.
Opgaven består derudover i et mindre omfang af bestillingsopgaver, som den kommende leverandør kun skal udføre på bestilling fra ordregiver. Bestillingsopgaverne er bl.a. manuel opfejning eller opsamling af spildt affald/olie eller glasskår fx i forbindelse med uheld.
Lyngby-Taarbæk Kommune
Der udbydes en kontrakt til ikrafttræden ved underskrift og med udløb 31. december 2026 og med option på forlængelse i op til 3 x 12 måneder.
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling
Der er option på forlængelse i op til 3 x 12 måneder.
Ansøgers erfaring fra sammenlignelige kontrakter / med sammenlignelige opgaver
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Ansøger skal have haft en positiv egenkapital de seneste 3 år afsluttede regnskabsår.
Referencer
Ansøger skal have erfaring fra minimum 1 sammenlignelig kontrakt inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet vedrørende betalingsbetingelser. Fakturering skal ske i overensstemmelse med gældende dansk lovgivning om offentlige betalinger. Dette er p.t. lovbkg. nr. 798 fra juni 2007, som stiller krav om elektronisk fakturering. De nærmere betingelser vil fremgå af kontrakten. Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen.
Kontrakten indeholder CSR forpligtelser og internationale sanktioner.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, skal indgives inden for 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk