Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/58413158.aspx
Udbyder
FFV Spildevand A/S
Vindere
Delaftale 2 Spuling og oprensning af kloak
(06.09.2016)
HCS A/S
Hvissingevej 100
2600 Glostrup
Delaftale 1 Spuling og TV-inspektion af kloaksystem
(06.09.2016)
FKS Slamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
TV-inspektion og spuling af kloak
FFV Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26514851
Korsvangen 6A
Ringe
5750
DANMARK
Kontaktperson: Bjarne Petersen
Telefon: +45 63622884
E-mail: bjpe@ffv.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58413158.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ffv.dk
Del II: Genstand
TV-inspektion og spuling af kloak.
FFV Spildevand A/S udbyder, spuling, oprensning og TV inspektion som udføres i forbindelse med ad hoc-driftsopgaver og planlagte renovering/sanerings opgaver af kloakker beliggende i Faaborg-Midtfyn Kommune. Opgaven er opdelt i 2 delentrepriser, således at der kan bydes på 1 eller begge dele. Delaftale 1 Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet i Faaborg Midtfyn Kommune, planlagte renovering/sanerings opgaver. Delaftale 2 Spuling og oprensning af kloak i Faaborg Midtfyn Kommune ad hoc-driftsopgaver.
Vinder af udbuddet er den/de tilbudsgivere, der har afgivet den laveste estimerede tilbudssum for 1 år på del 1 eller del 2 eller den samlede tilbudssum for del 1 og 2. (bilag 8).
Delaftale 1 Spuling og TV-inspektion af kloaksystem
Faaborg Midtfyn Kommune.
Delaftale 1: Spuling og TV-inspektion af kloaksystemet i Faaborg Midtfyn Kommune, planlagte renovering/sanerings opgaver.
Option på forlængelse af rammeaftalen med op til 2 x 1 år på uændrede betingelser.
Delaftale 2 Spuling og oprensning af kloak
Faaborg Midtfyn Kommune.
Delaftale 2: Spuling og oprensning af kloak i Faaborg Midtfyn Kommune ad hoc-driftsopgaver.
Option på forlængelse af rammeaftalen med op til 2 x 1 år på uændrede betingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Krav om autorisation som Kloakmester — se i øvrigt udbudsmaterialet/udvælgelseskriterier.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene. Tilbudsgiver modtager underretning af resultatet af udbuddet med begrundelse for valg eller fravalg — forventet i uge 24.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk