Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371833&B=HOFOR
Udbyder
HOFOR A/S
Rammeaftale om lempere til Amagerværket
HOFOR A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Linda Thorup
E-mail: lintho@hofor.dk
Telefon: +45 27954382
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Rammeaftale om lempere til Amagerværket
Opgaven omfatter tilknytningen af eksterne Lempere til oprensning nede i skibets lastrum i forbin-delse med aflæsning af biomassen fra de ankomne skibe. Lemperne skal sikre adgangsveje ned til lastrummet og lemperne skal få alt materiale med i lastrummet. Arbejdet udføres i skibets lastrum og skibets dæk. Lemperne bliver udstyret med radio, da kommunikationen mellem maskinføre, kranføre og lemper er særdeles vigtig.
Opgaven omfatter tilknytningen af eksterne Lempere til oprensning nede i skibets lastrum i forbin-delse med aflæsning af biomassen fra de ankomne skibe. Lemperne skal sikre adgangsveje ned til lastrummet og lemperne skal få alt materiale med i lastrummet. Arbejdet udføres i skibets lastrum og skibets dæk. Lemperne bliver udstyret med radio, da kommunikationen mellem maskinføre, kranføre og lemper er særdeles vigtig.
Der er option på 2 gange 12 måneders forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
En tilbudsgiver der byder alene, men baserer sig på andres kapacitet fx underleverandører eller koncernforbundne selskaber, skal sikre, at HOFOR modtager tilbudsgivers eget ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver af de andre enheder, som denne baserer sig på jf. ESPD, del II afsnit C.
I det omfang tilbudsgiveren baserer sig på andres formåen, skal tilbuddet ledsages af en støtteerklæring eller en anden dokumentation, der godtgør, at tilbudsgiveren faktisk har juridisk forpligtende rådighed over den nødvendige økonomiske og finansielle og/eller tekniske og faglige formåen. Eksempel på en sådan støtteerklæring er vedlagt udbudsmaterialet.
Udgør tilbudsgiver en gruppe af økonomiske aktører, herunder konsortier og midlertidige sammenslutninger, der deltager i udbudsproceduren sammen, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes et separat ESPD med de oplysninger der kræves i ESPD del II-VI.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk