Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Assens Affald & Genbrug A/S
Driftsopgaver på Sandholt-Lyndelse Deponi
Assens Affald & Genbrug A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32141315
Postadresse: Forsyningsparken 2
By: Assens
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Betina Hylleberg Skjøth
E-mail: behsk@ramboll.dk
Telefon: +45 51613635
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/200298049.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ramboll.dk/
Del II: Genstand
Driftsopgaver på Sandholt-Lyndelse Deponi
Drifts, tilsyns- og administrationopgaver ved det nedlukkede Sandholt-Lyndelse Deponi.
Drifts, tilsyns- og administrationopgaver ved det nedlukkede Sandholt-Lyndelse Deponi, hvor der er gennemført slutafdækning i 2011.
Der er tale om drift og tilsyn med følgende:
- Gaasindvindingsanlæg, bl.a. motor, MPR-moduler, gasbrønde m.v. inkl. døgnbemandet vagtcentral
- Perkolat- og overfladevandsystem, bl.a. kontrol af perkolatbeholder samt monitering og meotoligiske data
Derudover er der opgaver vedr. vedligeholdelse af veje samt samarbejde omkring salg af el og indberetninger.
Mulighed for forlængelse på uændrede vilkår i 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fremgår af Udbudsvilkår
Fremgår af Udbudsvilkår
Fremgår af Udbudsvilkår
Fremgår af Udbudsvilkår
Fremgår af Udbudsvilkår
Del IV: Procedure
Ikke mulighed for overværelse af åbnings af tilbud
Ikke relevant
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk