Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7d163630-2ae0-41d1-a63d-b0949e87995f/publicMaterial
Udbyder
Randers Kommune
Vindere
Rammeaftale Vintertjeneste af institutionsruter 2023-2027 for Randers Kommune Distrikt nord
(15.09.2023)
HedeDanmark
Ulvevænget 10
7100 Vejle
Rammeaftale Vintertjeneste af institutionsruter 2023-2027 for Randers Kommune Distrikt nord
(15.09.2023)
OKNygaard A/S
Rosbjergvej 5
8220 Brabrand
Rammeaftale Vintertjeneste af institutionsruter 2023-2027 for Randers Kommune Distrikt nord
(15.09.2023)
HedeDanmark
Ulvevænget 10
7100 Vejle
Rammeaftale Vintertjeneste af institutionsruter 2023-2027 for Randers Kommune Distrikt nord
(15.09.2023)
OKNygaard A/S
Rosbjergvej 5
8220 Brabrand
Rammeaftale omkring indkøb af vintertjeneste 2023-2027 til Randers Kommune (institutionsruter)
Randers Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189668
Postadresse: Laksetorvet
By: Randers
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Thansiyah Gagendran
E-mail: Thansiyah.Gagendran@randers.dk
Telefon: +45 61128998
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7d163630-2ae0-41d1-a63d-b0949e87995f/homepage
Del II: Genstand
Rammeaftale omkring indkøb af vintertjeneste 2023-2027 til Randers Kommune (institutionsruter)
Nærværende udbud omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på Randers Kommunes institutioner mv. i vintersæsonerne 2023/2024 – 2026/2027 med opstart 1. oktober 2023.
Glatførebekæmpelse og snerydning skal udføres med godkendt materiel for Randers Kommune som specificeret i udbudsmaterialet.
Opgaven udbydes fordelt på 4 distrikter/delaftaler.
Skøn på mængde af de samlede ydelser, der kan indkøbes på rammeaftalerne: 400 udkald, dog max. 500 udkald afhængig af vejrforhold.
De skønnede mængder for hver delaftale fremgår af Tilbudslisten.
Distrikt Syd
Randers Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på institutionsruter i distrikt syd.
Ruterne herfor er udspecificeret i udbudsmaterialet.
De forventede mængder for delaftalen er angivet i Tilbudslisten. Skøn på mængden af ydelser, der kan indkøbes på denne rammeaftale: 100 udkald, dog max. 125 udkald afhængig af vejrforhold.
Mængderne er Ordregiver bedste skøn og er således ikke bindende for Ordregiver.
Omfanget afhænger af vejrforholdene.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Distrikt Nord
Randers Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på institutionsruter i distrikt syd.
Ruterne herfor er udspecificeret i udbudsmaterialet.
De forventede mængder for delaftalen er angivet i Tilbudslisten. Skøn på mængden af ydelser, der kan indkøbes på denne rammeaftale: 100 udkald, dog max. 125 udkald afhængig af vejrforhold.
Mængderne er Ordregiver bedste skøn og er således ikke bindende for Ordregiver.
Omfanget afhænger af vejrforholdene.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Distrikt Øst
Randers Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på institutionsruter i distrikt syd.
Ruterne herfor er udspecificeret i udbudsmaterialet.
De forventede mængder for delaftalen er angivet i Tilbudslisten. Skøn på mængden af ydelser, der kan indkøbes på denne rammeaftale: 100 udkald, dog max. 125 udkald afhængig af vejrforhold.
Mængderne er Ordregiver bedste skøn og er således ikke bindende for Ordregiver.
Omfanget afhænger af vejrforholdene.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Distrikt Vest
Randers Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på institutionsruter i distrikt syd.
Ruterne herfor er udspecificeret i udbudsmaterialet.
De forventede mængder for delaftalen er angivet i Tilbudslisten. Skøn på mængden af ydelser, der kan indkøbes på denne rammeaftale: 100 udkald, dog max. 125 udkald afhængig af vejrforhold.
Mængderne er Ordregiver bedste skøn og er således ikke bindende for Ordregiver.
Omfanget afhænger af vejrforholdene.
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Finder ikke anvendelse i forbindelse med nærværende udbud.
Finder ikke anvendelse i forbindelse med nærværende udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nyt udbud forventes 4 år efter dette udbud.
Tilbudsgiver bedes i ESPD’ets del ll, A angive, hvilke(t) Distrikt(er)/Delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at afgive tilbud på.
Ordregiver er forpligtet til at udelukke tilbudsgivere etableret i lande opført på EU-liste over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner, jf. udbudslovens § 134 a, samt tilbudsgivere, som er omfattet af EU’s sanktioner mod Rusland, jf. EU Forordning nr. 833/2014, artikel 5k.
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134-136, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137, stk. 1, nr. 2-4 anvendelse i dette udbud. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk