Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=377310&B=DRI
Udbyder
Ringsted Forsyning
Udbud vedrørende montering af fjernvarmeunits. For Ringsted forsyning
Ringsted Forsyning
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 337489220
Postadresse: Algade 43, 3 sal
By: Roskilde
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Malthe Nørlem
E-mail: man@damgaard-ri.dk
Telefon: +45 46320470
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ringstedforsyning.dk/
Del II: Genstand
Udbud vedrørende montering af fjernvarmeunits. For Ringsted forsyning.
Udbuddet vedrører montering af fjernvarmeunits for Ringsted Forsyning. Der indgås en rammeaftale med én leverandør. Rammeaftalen omfatter montering af fjernvarmeunits for Ringsted Forsyning. Omfanget af aftalen forventes at være ca. 700 units, eller ca. 350 units pr. år. Det nøjagtige omfang afhænger dog af antallet af kunder, som tilslutter sig ordningen, hvorfor det nøjagtige antal kan variere både op og ned. Der garanteres ingen minimumsomsætning.
Udbuddet vedrører montering af fjernvarmeunits for Ringsted Forsyning. Der indgås en rammeaftale med én leverandør. Rammeaftalen omfatter montering af fjernvarmeunits for Ringsted Forsyning. Omfanget af aftalen forventes at være ca. 700 units, eller ca. 350 units pr. år. Det nøjagtige omfang afhænger dog af antallet af kunder, som tilslutter sig ordningen, hvorfor det nøjagtige antal kan variere både op og ned. Der garanteres ingen minimumsomsætning.
Der indgås en 2-årig rammeaftale med Ringsted Forsyning. Første periode er fra 1. juni 2023 til 31. maj 2025.
Bygherre har ret til at anmode Entreprenøren om en forlængelse af rammeaftalen i op til 6 gange 1 år. Rammeaftalen kan således maksimalt løbe i 8 år.
Udbuddet vedrører levering af fjernvarmeunits til Ringsted Forsyning.
Der indgås en rammeaftale med én leverandør.
Rammeaftalen omfatter levering af fjernvarmeunits til Ringsted Forsyning. Omfanget af aftalen forventes at være ca. 700 units, eller ca. 350 units pr. år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk