Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/chardam/tenderinformationshow.aspx?Id=145101
Udbyder
NK Spildevand A/S
Tømningsordning - Envafors
NK Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32102611
Postadresse: Ved Fjorden 18
By: Odense S
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700 Næstved
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Telefon: +45 42607900
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.envafors.dk/
CVR-nummer: 28483708
Postadresse: Nordvej 6
By: Slagelse
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.envafors.dk/
Del II: Genstand
Tømningsordning - Envafors
Udbuddet vedrører planlægning og tømning af bundfældningstanke, der er omfattet af Næstved og Slagelse Kommunes regulativ for tømning af bundfældningstanke, samt transport og bortskaffelse af det septiske slam jf. bilag 4 til samtlige af selskabets enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.Desuden omfatter ydelserne indmelding af / tilbagemelding på/kvittering af gennemførte tømninger, fejlregistreringer samt lokalisering og tilstand af tankanlæggene til Selskabet.
NK Spildevand
Næstved kommune
Kontrakten vedrører planlægning og tømning af bundfældningstanke samt transport og bortskaffelse af det septiske slam for alle ejendomme, der er omfattet af Næstved kommune.<br>
48måneder
Mulighed for at køretøjer skal køre på HVO.
I den såkaldte ”Kommissionsmodel” tildeles opgaven til det tilbud, som har det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Der fastsættes et minimumsniveau for kvaliteten så tilbuddene skal opnå mindst 60% i point ud af det maximale mulige for kvaliteten i tilbuddet. For tilbud, som lever op til dette beregnes forholdet mellem pris og kvalitet dvs. at prisen divideres med det antal kvalitetspoint, som tilbuddet har fået. Derved får tilbuddet et tal, der angiver, hvor meget et kvalitetspoint koster.Det tilbud, som både lever op til minimumskravet om kvalitetspoint og har den laveste pris pr. kvalitetspoint vinder.<br>
SK Spildevand
Slagelse kommune
Kontrakten vedrører planlægning og tømning af bundfældningstanke samt transport og bortskaffelse af det septiske slam for alle ejendomme, der er omfattet af Slagelse kommune.
48 måneder<br>
Mulighed for at køretøjer skal køre på HVO.
I den såkaldte ”Kommissionsmodel” tildeles opgaven til det tilbud, som har det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Der fastsættes et minimumsniveau for kvaliteten så tilbuddene skal opnå mindst 60% i point ud af det maximale mulige for kvaliteten i tilbuddet. For tilbud, som lever op til dette beregnes forholdet mellem pris og kvalitet dvs. at prisen divideres med det antal kvalitetspoint, som tilbuddet har fået. Derved får tilbuddet et tal, der angiver, hvor meget et kvalitetspoint koster.Det tilbud, som både lever op til minimumskravet om kvalitetspoint og har den laveste pris pr. kvalitetspoint vinder.<br>
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Solidaritetsgrad <br>Erhvervsansvarsforsikring <br>
Solidaritetsgrad på min. 20% pr. regnskabsår over de sidste 3 år. <br>Leverandøren er i hele kontraktens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio.kr. pr. Skade pr. år.<br>
ReferencelisteMandskabsuddannelse <br>
• Referenceliste med minimum 1 reference på tømning af tanke.• Minimum ”Vejen som arbejdsplads” for 2 medarbejdere<br>
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk