Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b29fc9f7-05c2-4211-b2a7-81ee6c5fda70/publicMaterial
Udbyder
Fællesindkøb Midt (for Horsens Kommune)
Udbud på indsamling fra nedgravede beholdere i Horsens Kommune
Fællesindkøb Midt (for Horsens Kommune)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Chr M Østergaards Vej 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Peder van Roest Dahl
E-mail: pvrd@fikm.dk
Telefon: +45 23431656
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
Del II: Genstand
Udbud på indsamling fra nedgravede beholdere i Horsens Kommune
Indsamling af affald fra nedgravede beholdere i Horsens Kommune
Horsens Kommune
Indsamling af affald fra nedgravede beholdere i Horsens Kommune
Årsagen til at kontrakten ikke er opdelt i delkontrakter skyldes, at opgavens omfang vurderes at være tilstrækkelig overkommelig for én leverandør som lettere vil kunne opnå stordriftsfordele ved denne konstellation. Desuden er der behov for én leverandør for at begrænse den væsentlige kontrakt-administration, der finder sted for både ordregiver og leverandør i kontraktperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal afgive følgende oplysning i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”:
Egenkapital i hvert af de seneste 2 regnskabsår,
Nettoomsætning i hvert af de seneste 2 regnskabsår,
Soliditetsgrad i af de seneste 2 regnskabsår.
Krav til positiv egenkapital i hvert af de seneste 2 regnskabsår,
Krav til nettoomsætning på minimum DKK 10 mio. i hvert af de seneste 2 regnskabsår
Krav til soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 2 regnskabsår.
Før beslutning om tildeling af kontrakten skal den tilbudsgiver, som tiltænkes tildeling af kontrakten, fremsende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et inden for en passende tidsfrist. I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation:
Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Denne må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen
Årsregnskaber el.lign. for de seneste 2 år, indeholdende de efterspurgte nøgletal.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt. 6.5: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.
I det tilfælde, hvor tilbudsgiver allerede har denne dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav.
Tilbudsgiver skal afgive følgende oplysning i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”:
Relevant erfaring i form af mindst to sammenlignelige referencer inden for de seneste 2 år regnet fra tidspunktet for tilbudsfristen. Ved sammenlignelige referencer forstås opgaver inden for samme fagområde, dvs. indsamling fra nedgravede beholdere.
Tilbudsgiver skal have relevant erfaring i form af mindst to sammenlignelige referencer inden for de seneste 2 år regnet fra tidspunktet for tilbudsfristen. Ved sammenlignelige referencer forstås opgaver inden for samme fagområde, dvs. indsamling fra nedgravede beholdere.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD’ets afsnit: ”Udvælgelse”:Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ca. 6 måneder før udløb af den kommende aftale.
Ordregiver anvender alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk