Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/samaqua/tenderinformationshow.aspx?Id=153244
Udbyder
Nyborg Forsyning & Service A/S
TV-inspektion og spuling samt relaterede opgaver
Nyborg Forsyning & Service A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29826878
Postadresse: Gasværksvej 2
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5800
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 30054696
Postadresse: Ryttermarken 21
By: Svendborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 32077315
Postadresse: Kohaven 12
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 32882277
Postadresse: Fjordagervej 32
By: Haderslev
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 32767982
Postadresse: Kolding Åpark 3
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 32659365
Postadresse: Røde Banke 16
By: Fredericia
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
CVR-nummer: 32259901
Postadresse: Strandvejen 100
By: Middelfart
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.samaqua.dk
Del II: Genstand
TV-inspektion og spuling samt relaterede opgaver
Udbuddet vedrører levering af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Der indgåes en aktiv og en hviledne rammeaftale.
Delaftale 1 Nyborg Forsyning - Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for ad-hoc og akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 4.800.000.
Delaftale 2 VandCenter Syd - Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 21.500.000
Delaftale 3 Svendborg Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 1.550.000
Delaftale 4 Kerteminde Forsyning - Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for ad-hoc og akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 5.000.000.
Delaftale 5 Middelfart Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er forpligtende for ordregiver for alle typer opgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 4.700.000.
Delaftale 6 Provas - Haderslev Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 5.200.000.
Delaftale 7 BlueKolding
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for ad-hoc og akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 6.200.000.
Delaftale 8 Fredericia Spildevand
Aftalen vedrører udførsel af TV-inspektion og spuling, herunder TV-inspektion og spuling afhovedledninger og brøndstik, TV-inspektion af stikledninger, supplerende spule- og sugeopgaver somomfatter rodskæringer, brøndrapportering, slamoptagelse, bortskaffelse af slam m.m. til ordregiver.Aftalen er ikke forpligtende for ordregiver for ad-hoc og akutopgaver.
2 x 12 måneder.
Det maksimale værdi er 6.000.000.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Tilbudsgiver skal senest ved tidspunktet for underskrift af kontrakten fremlægge kopi af police på erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr. pr. delaftale, <span style="font-size: inherit;">dog maksimalt 20 mio kr. • Tilbudsgiver har en positiv egenkapital på minimum 2 mio kr. pr. år de seneste 3 regnskabsår.• Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 5 det seneste regnskabsår.• I forbindelse med entreprenørens aflæggelse af tilbud skal entreprenøren erklære, at han er indforstået med at forsyningen har mulighed for at stille krav om garanti, såfremt forsyningen måtte ønske det på en konkret opgave.
• Tilbudsgiver skal senest ved tidspunktet for underskrift af kontrakten fremlægge kopi af police på erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr. pr. delaftale,dog maksimalt 20 mio kr.• Tilbudsgiver har en positiv egenkapital på minimum 2 mio kr. pr. år de seneste 3 regnskabsår.• Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 5 det seneste regnskabsår.• I forbindelse med entreprenørens aflæggelse af tilbud skal entreprenøren erklære, at han er indforstået med at forsyningen har mulighed for at stille krav om garanti, såfremt forsyningen måtte ønske det på en konkret opgave.
• Tilbudsgiver skal vedlægge 3 referencer på lignende opgaver i forhold til TV-inspektion og spuling for en af de ordregivende forsyningsvirksomheder eller andre forsyningsvirksomheder, som enten er igangværende eller er afsluttet indenfor de sidste 3 år.
• Tilbudsgiver skal vedlægge 3 referencer på lignende opgaver i forhold til TV-inspektion og spuling for en af de ordregivende forsyningsvirksomheder eller andre forsyningsvirksomheder, som enten er igangværende eller er afsluttet indenfor de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud aflevere et ESPD, hvori tilbudsgiver skal afgive erklæringer om, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudsloven §§ 134a-136 samt de i ESPD’et afkrydsede frivillige udelukkelsesgrunde, jf. Udbudsloven § 137. I forbindelse med udbuddet gælder EU-forordning 576/2022 art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland mv. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevant for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk