Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8404d098-8b78-45e9-9abe-5b53beff37fb/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Vand A/S
Levering af arealvedligeholdelse til Aarhus Vand A/S
Aarhus Vand A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 32562361
Postadresse: Hasselager Allé 29
By: Viby J
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Kontaktperson: Nina Brandsen
E-mail: nina.brandsen@aarhusvand.dk
Telefon: +45 22551734
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhusvand.dk/
Internetadresse for køberprofilen: www.aarhusvand.dk
Del II: Genstand
Levering af arealvedligeholdelse til Aarhus Vand A/S
Aarhus Vand udbyder hermed, i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivet, vedligeholdelse af grønne arealer på regnvandsbassiner, renseanlæg, pumpestationer, vandværker og beholderanlæg, boringer samt domicil. Opgaven består i at udføre grøn vedligeholdelse, der både overholder gældende lovgivning på de tekniske anlæg, og som udvikler de grønne områder i en bæredygtig retning.
Der skal udføres græsslåning og pleje af beplantning, ukrudtsbekæmpelse på belægninger, be-kæmpelse af invasive arter og skadedyr.
Der skal også udføres vintervedligehold på renseanlæg, udvalgte vandværker, beholderanlæg og pumpestationer. Se yderligere information i udbudsmaterialet.
Aarhus Kommune
Aarhus Vand udbyder hermed, i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivet, vedligeholdelse af grønne arealer på regnvandsbassiner, renseanlæg, pumpestationer, vandværker og beholderanlæg, boringer samt domicil. Opgaven består i at udføre grøn vedligeholdelse, der både overholder gældende lovgivning på de tekniske anlæg, og som udvikler de grønne områder i en bæredygtig retning.
Der skal udføres græsslåning og pleje af beplantning, ukrudtsbekæmpelse på belægninger, bekæmpelse af invasive arter og skadedyr.
Der skal også udføres vintervedligehold på renseanlæg, udvalgte vandværker, beholderanlæg og pumpestationer.
Aftalen kan forlænges med 2 gange 1 år på uændrede vilkår. (6+1+1)
Aftalen kan, som option, forlænges 2 gange med 1 år.
Værdien af rammeaftalen, inklusive optioner, anslås til 24.700.000 kr. ekskl. moms i hele rammeaftalens løbetid. Beløbet vil dog kunne variere afhængigt af det konkrete behov.
Aftalens maksimale værdi over hele aftalens levetid, inklusive optioner udgør 32.100.000 kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
positiv egenkapital
positiv egenkapital i seneste regnskabsår
Tilbudsgiver skal minimum have 3 lignende referencer, der er udført inden for de seneste 3 år forud for ansøgningsfristen. Med udført menes referencer, der er afsluttet eller under udførelse. Tilbudsgiver må maksimalt angive 5 referencer. Er der angivet flere end 5 referencer, vil Ordregiver udelukkende kigge på de 5 først angivne referencer, og se bort fra de yderligere angivne.
• Mindst 1 reference der omfatter levering af arealvedligeholdelse til forsyningsvirksomheder eller lignende virksomhed.
• Mindst 1 reference der viser erfaring med udførelse af grønne vedligeholdelsesopgaver på og omkring tekniske anlæg.
• Mindst 1 reference der viser erfaring med udførelse af grønne vedligeholdelsesopgaver på mange lokationer.
• Mindst 1 reference som viser erfaring med at udvikle biodiversitet på flere typer af lokationer.
• Mindst 1 reference der viser, at der er udført klimatilpasset grøn vedligeholdelse (ikke kalender-planlagt).
fremgår af Udkast til rammeaftale afsnit 9.
Vilkår fremgår af udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Åbning af tilbud vil ske uden tilbudsgiverens tilstedeværelse.
Del VI: Supplerende oplysninger
Samtlige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135-137 finder anvendelse i nærværende udbud. Til dokumentation for overholdelse af mindstekravene til egnethed skal Tilbudsgiver, når Ordregiver anmoder herom, fremlægge følgende:- Dokumentation ift. udelukkelsesgrunde: En serviceattest som er maksimum 6 måneder gammel (regnet fra tilbudsfristen),- Dokumentation ift. økonomisk og finansiel formåen: Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Ordregiver forlanger,- Dokumentation ift. teknisk og/eller faglig kapacitet: Referencelisten fra ESPD betragtes som endelig dokumentation. Der vil således ikke blive indhentet yderligere dokumentation for referencerne. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk