Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=baqqellezb
Udbyder
Vestforsyning Erhverv A/S
Rammeaftale, spuling og slamsugningsopgaver
Vestforsyning Erhverv A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26350697
Postadresse: Nupark 51
By: Holstebro
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7500
Land: Danmark
E-mail: mtv@vestforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vestforsyning.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale, spuling og slamsugningsopgaver
Spuling og slamsugerassistance til fjernelse af sand, fedt og slam fra tanke og rørføringer på renseanlæg, rengøring af pumpestationer og tanke samt tømning af sandfang og olieudskillere i hele ordregivers forsyningsområde.
Holstebro Kommune
Der er tale om en rammeaftale for bl. a. følgende ydelser:
Rensning af stikledninger og hovedledninger
Rengøring af fedtspjæld og fedtfang samt tømning af fedtbrønde med faste intervaller på kommunens renseanlæg
Fjernelse af flydeslam fra efterklaringstanke med faste intervaller på kommunens renseanlæg
Slamsugning for fjernelse af sand i slamtanke med faste intervaller på kommunens renseanlæg
Tømning af sandfang og olieudskillere samt rengøring af pumpestationer
Diverse slamsugeropgaver på timebetaling
Der er option på forlængelse af rammekontraktens løbetid med to gange et år.
Forlængelse af kontraktens løbetid som angivet i del II.2.7).
Rammekontraktens maksimale omfang er fastlagt til 15 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. ESPD-formularen i udbudsmaterialet vil tilbudsgiver blive udelukket, hvis han falder under nogen af de i Udbudslovens (LOV nr. 1564 af 15. december 20215 med senere ændringer) §135, §136 eller §137, stk. 1, nr. 2 og 6 nævnte udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgivers økonomiske nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår, herunder soliditetsgrad og egenkapital.
En egenkapital på minimum 1 mio. DKK og en soliditetsgrad på minimum 15% ved udgangen af seneste afsluttede årsregnskabsperiode eller senere.
En liste over de betydeligste tilsvarende opgaver, der er udført inden for de seneste tre (3) år, med angivelse af beløb og tidspunkter og kontaktperson inkl. telefonnummer på den offentlige eller private modtager.
Tilbudsgiver skal have udført mindst mindst én tilsvarende eller sammenlignelig opgave vedrørende slamsugning mv. gennemført helt eller delvist indenfor de seneste 3 år. Med "tilsvarende eller sammenlignelige opgaver" forstås opfyldelse af kontrakter om spuling af kloakker og slamsugning med sammenlignelige kontraktværdier.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke finde fysisk tilbudsåbning sted.
Tilbudsgivere har ikke adgang til at overvære tilbudsåbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udfyldelse af ESPD-formularen til brug for tilbuddet sker på iBinders platform, hvorfra den downloades sammen med resten af udbudsmaterialet.
Se under fanen "ESPD", vælg "Jeg er en økonomisk aktør", derefter "Importere ESPD" og tryk på "Choose file", hvorefter der browses frem til xml-udgaven af ESPD-formularen i udbudsmaterialet.
Når formularen er udfyldt, gemmes den udfyldte formular på egen computer og derefter uploades denne på iBinder under fanen "Tilbud".
Hvis der opleves vanskeligheder med funktionaliteten af iBinders platform, kan deres support kontaktes på telefon 89 88 78 30.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer.
Klager over beslutning om tildeling af rammeaftale skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiver har meddelt tildelingsbeslutningen til de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/