23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 198-617905
Offentliggjort
13.10.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Faxe Spildevand A/S

Tømningsordning - Faxe og Vordingborg


Faxe Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faxe Spildevand A/S
CVR-nummer: 31498341
Postadresse: Lindegårdsvej 9
By: Faxe
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4640
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.comdia.com/kcs
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vordingborg Spildevand A/S
CVR-nummer: 30692438
Postadresse: Brovejen 10, Masnedø
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Bitsch
E-mail: sb@chardam.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.comdia.com/kcs
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.comdia.com/kcs/tenderinformationshow.aspx?Id=130391
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tømningsordning - Faxe og Vordingborg

Sagsnr.: 130391
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90460000 Tømning af sivebrønde eller septiktanke
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Tømningsordning for Faxe og Vordingborg forsyning. <br>

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Faxe forsyning

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42996800 Bundfældningstanke
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Faxe kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udførsel af tømningsordning i Faxe kommune <br>

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service, kvalitet, fleksibilitet, kontrol og egenkontrol / Vægtning: 75%
Kvalitetskriterium - Navn: Sikkerhed og miljøhensyn / Vægtning: 25%
Pris - Vægtning: 100%
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2024
Slut: 31/12/2026
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Option på 3x1år<br>

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ved vurderingen af tilbuddene anvender ordregiver følgende evalueringsmodel:

I den såkaldte ”Kommissionsmodel” tildeles opgaven til det tilbud, som har det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Der fastsættes et minimumsniveau for kvaliteten så tilbuddene skal opnå mindst 50% i point ud af det maximale mulige for kvaliteten i tilbuddet. For tilbud, som lever op til dette beregnes forholdet mellem pris og kvalitet dvs. at prisen divideres med det antal kvalitetspoint, som tilbuddet har fået. Derved får tilbuddet et tal, der angiver, hvor meget et kvalitetspoint koster.

Det tilbud, som både lever op til minimumskravet om kvalitetspoint og har den laveste pris pr. kvalitetspoint vinder.

<br>

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vordingborg forsyning

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42996800 Bundfældningstanke
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Vordingborg kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udførsel af tømningsordning i Vordingborg kommune <br>

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service, kvalitet, fleksibilitet, kontrol og egenkontrol / Vægtning: 75%
Kvalitetskriterium - Navn: Sikkerhed og miljøhensyn / Vægtning: 25%
Pris - Vægtning: 100%
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2024
Slut: 31/12/2026
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Option på 3x1år<br>

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ved vurderingen af tilbuddene anvender ordregiver følgende evalueringsmodel:

I den såkaldte ”Kommissionsmodel” tildeles opgaven til det tilbud, som har det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Der fastsættes et minimumsniveau for kvaliteten så tilbuddene skal opnå mindst 50% i point ud af det maximale mulige for kvaliteten i tilbuddet. For tilbud, som lever op til dette beregnes forholdet mellem pris og kvalitet dvs. at prisen divideres med det antal kvalitetspoint, som tilbuddet har fået. Derved får tilbuddet et tal, der angiver, hvor meget et kvalitetspoint koster.

Det tilbud, som både lever op til minimumskravet om kvalitetspoint og har den laveste pris pr. kvalitetspoint vinder.

<br>

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Soliditetsgraden

Egenkapital

Erhvervsansvarsforsikring <br>

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Soliditetsgraden skal være > 15 %

Egenkapital skal være > 100.000 danske kroner

Leverandøren er i hele kontraktens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr. pr. år.

<br>

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Referenceliste

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Mindst 1 reference på en lignende opgave skal vedlægges. Opgaven skal være udført eller igangværende inden for de senest 3 år.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 10/11/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 10/11/2023
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/10/2023

Send til en kollega

0.046