23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 121-214982
Offentliggjort
27.06.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.arwos.dk

Indlevering af tilbud

Til
11.08.2016 Kl. 11:00

Udbyder

Arwos Vand A/S

Vindere

Rammeaftale gravearbejder mellem Arwos Spildevand A/S, Arwos Vand A/S og Arkil A/S

(08.09.2016)
Arkil A/S
Rønsdam 9
6400 Sønderborg

Rammeudbud gravearbejder for Arwos Spildevand A/S og Arwos Vand A/S


Arwos Vand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Arwos
33046456
Forsyningvejen 2
Aabenraa
6200
Danmark
Kontaktperson: Lone Bomberg Andersen
Telefon: +45 76930000
E-mail: lba@arwos.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.arwos.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.arwos.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Arwos Spildevand A/S og Arwos Vand A/S
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: spildevandsforsyning og drikkevandsforsyning

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Rammeudbud gravearbejder for Arwos Spildevand A/S og Arwos Vand A/S.

 

Sagsnr.: 690000-590000
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90400000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Rammeudbud på mindre gravearbejder for Arwos Spildevand A/S og Arwos Vand A/S. Aftalen udbydes som et rammeudbud med en løbetid på 3 år, med mulighed for forlængelse 2 gange 1 år. Der forventes årlige arbejder under rammeaftalen på ca. 2 000 000 DKK.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Arbejderne udføres indenfor forsyningsområdet for Arwos Spildevand A/S og Arwos Vand A/S.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Arbejderne omfatter opgravninger for Arwos i forbindelse med akutte ledningsbrud, samt mindre planlagte gravearbejder indenfor kloak og drikkevand. Arbejderne er dog primært indenfor kloak.

Nærmere beskrivelse fremgår af udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammeaftalen kan forlænges 2 x 12 måneder, dvs. ialt kan aftalen forlænges optil 24 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Vil fremgå af ESPD-erklæringen.

xml-fil til udfyldelse af ESPD erklæring kan hentes under udbud på vores hjemmeside www.arwos.dk

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Vilkår vil fremgå af udbudsmaterialet og ESPD-erklæring.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
I tilfælde af rammeaftaler – begrundelse for enhver løbetid over 4 år: Løbetid på optil 5 år, begrundes i entreprenørens investeringer i opstart.
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/08/2016
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/08/2016
Tidspunkt: 11:00
Sted:

 

Der skal afleveres et sæt på Arwos ftp-server og et sæt i papir hos Arwos, Forsyningsvejen 2, 6200 Aabenraa, Danmark.

Formalier omkring aflevering på ftp-server fås ved henvendelse om tilkendegivelse af ønske om afgivelse af tilbud.

Se yderligere beskrivelser i udbudsmaterialet.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Ved åbning af tilbud er det muligt for tilbudsgivere at overvære åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.kluf.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/06/2016

Send til en kollega

0.052