23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Rudersdal Kommune

Udbud af rammeaftale vedr. den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune


Rudersdal Kommune

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Rudersdal Kommune
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Udbud af rammeaftale vedr. den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune
Beskrivelse :  Rudersdal Kommune udbyder den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i kommunen, herunder forebyggelse af rotter, samt tilsyn med tilsynspligtige ejendomme. Den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune udbydes for en periode på 3 år og 10 måneder. Opgaven og ydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen i Bilag B – Kravspecifikation. Kravspecifikationen indeholder Ordregivers definition af, hvad der bør indgå i den kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune for at overholde gældende lovgivning, bekendtgørelser, vejledninger og øvrige myndighedskrav m.m. Samtlige punkter i Kravspecifikationen skal derfor forstås som mindstekrav. Øvrige vilkår fremgår af Bilag A – Rammeaftale. Arbejdet skal udføres under overholdelse af Arbejdstilsynets og øvrige relevante myndigheders krav og anvisninger, herunder bl.a. gældende kemikalielovgivning, og udmeldinger fra Miljøstyrelsen vedr. brug af gift til bekæmpelse af rotter.
Identifikator for proceduren :  ec8bb164-b868-4ace-bd32-d2b5c31fea29
Intern identifikator :  2023/17 Udbud af koncessionskontrakt om reklamebærende byudstyr i Rudersdal Kommune
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  10,000,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  12,000,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Udbud af rammeaftale vedr. den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune
Beskrivelse :  Rudersdal Kommune udbyder den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i kommunen, herunder forebyggelse af rotter, samt tilsyn med tilsynspligtige ejendomme. Den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune udbydes for en periode på 3 år og 10 måneder. Opgaven og ydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen i Bilag B – Kravspecifikation. Kravspecifikationen indeholder Ordregivers definition af, hvad der bør indgå i den kommunale rottebekæmpelse i Rudersdal Kommune for at overholde gældende lovgivning, bekendtgørelser, vejledninger og øvrige myndighedskrav m.m. Samtlige punkter i Kravspecifikationen skal derfor forstås som mindstekrav. Øvrige vilkår fremgår af Bilag A – Rammeaftale. Arbejdet skal udføres under overholdelse af Arbejdstilsynets og øvrige relevante myndigheders krav og anvisninger, herunder bl.a. gældende kemikalielovgivning, og udmeldinger fra Miljøstyrelsen vedr. brug af gift til bekæmpelse af rotter.
Intern identifikator :  2023/17 Udbud af koncessionskontrakt om reklamebærende byudstyr i Rudersdal Kommune
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-01-01+01:00
Slutdato :  2027-10-04+02:00
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  10,000,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  12,000,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Delkriterie 1 Beskriv hvordan Tilbudsgiver vil sikre, at bekæmperen har forstået kravspecifikationen, samt hvorledes Tilbudsgiver vil sikre sig, at kravspecifikationen efterleves, herunder hvordan afløsere og weekendbekæmpere samt nye medarbejdere får indsigt i og efterlever kravsspecifikationen. Delkriterie 2 Beskriv i hvilket omfang bekæmperen har mulighed for en nem og direkte adgang til faglig sparring, råd og vejledning med andre erfarne medarbejdere udenfor den tilknyttede bekæmpergruppe. Delkriterie 3 Jf. kravspecifikationen skal Tilbudsgiver sikre, at mindst en af de faste navngivne bekæmpere er ledsaget af en uddannet rottehund, fuldtids på alle hverdage. Den uddannede rottehund skal være til rådighed senest 10 måneder efter kontraktstart – se pkt. 4.6 i kravsspec. Tilbudsgiver bedes oplyse, hvornår en uddannet rottehund, fuldtids på alle hverdage kan være til rådighed. Tilbudsgiver bedes beskrive, hvordan rottehund uddannes til opgaven, samt hvordan Tilbudsgiver, i tilfælde af, at bekæmperen ledsaget af rottehunden stopper som bekæmper, sikrer sig, at kommunen får ny fast rottehund hurtigst muligt. Delkriterie 4 Tilbudsgiver skal i Tilbudsbilag E: ”Bæredygtig kørsel” angive en procentsats af de udbudte kørsler foretaget af de faste navngivne bekæmpere, der kan tilbydes som emissionsfrie. Den angivne tidshorisont på 46 måneder, er fastsat under hensyntagen til den forventede planlægning og administration af tilbudsgivernes flådeplanlægning. Ordregiver anvender følgende definition af emissionsfri kørsel: Emissionsfri kørsel betyder, at køretøjernes motor ikke udleder CO2, partikler og NOx til lokalmiljøet under drift. I dag vil det typisk indebære eldrevne køretøjer Ordregiver søger med ovenstående model at imødekomme det begrænsede marked for emissions- og fossilfrie transportmidler på udbudstidspunktet, men samtidig at give mulighed for at inkludere den planlagte udskiftning i, samt grønne omstilling af, vognparken.
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen ganget vægtning), jf. celle J13 i bilag C – Tilbudsliste. Ved evaluering af underkriteriet ”pris” omregnes hver tilbudsgivers evalueringspris til point efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50 % over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point. Der tildeles således point efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/X pct.) * (pris – laveste pris)/laveste pris. 50 % er fastsat på baggrund af Ordregivers forventning til spredningen i de tilbudte priser.
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten :  Rudersdal Kommune
Organisation, der udfører betalingen :  Rudersdal Kommune
Organisation, der undertegner kontrakten :  Rudersdal Kommune
6.  Resultater
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen :  12,000,000 DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen :  10,000,000 DKK
6.1.2  Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn :  Kiltin A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator :  2023/17 Udbud af koncessionskontrakt om reklamebærende byudstyr i Rudersdal Kommune
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter :  LOT-0000
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten :  2023/17 Udbud af koncessionskontrakt om reklamebærende byudstyr i Rudersdal Kommune
Titel :  2023/17 Udbud af koncessionskontrakt om reklamebærende byudstyr i Rudersdal Kommune
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale :  false
Organisation, der undertegner kontrakten :  Rudersdal Kommune
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Rudersdal Kommune
Registreringsnummer :  ORG-29188378
Postadresse :  Øverødvej 2
By :  Holte
Postnummer :  2840
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Mads Martinus Bredtoft
E-mail :  mabre@rudersdal.dk
Telefon :  72682036
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  ORG-37795526
Postadresse :  Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vestjylland ( DK041 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Klagenævnet for Udbud
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) :  https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Kiltin A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  medium
Registreringsnummer :  15000848
Postadresse :  Støberivej 7
By :  Stenløse
Postnummer :  3660
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Niels Voller Kristensen
E-mail :  nielsv@kiltin.dk
Telefon :  21415958
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter :  LOT-0000
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  a6811382-4305-43f8-ad0d-e31a4f6f5a09 -  01
Formulartype :  Resultater
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-12Z 13:06:03Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00754938-2023
EUT-S-nummer :  240/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-13Z

Send til en kollega

0.032