Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=170775&B=ENVIDAN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=170775&B=ENVIDAN
Udbyder
Thisted Renseanlæg A/S
Vindere
Valgt firma
(16.12.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Thisted - udbud af tømningsordningen
Thisted Renseanlæg A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34 89 94 87
Silstrupvej 12
Thisted
7700
Danmark
Kontaktperson: Camilla Rosenkrantz Schrold
Telefon: +45 27153724
E-mail: crs@envidan.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.envidan.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/170064
Del II: Genstand
Thisted — udbud af tømningsordningen.
Tømning af ca. 6 400 bundfældningstanke og bortskaffelse af septisk slam til godkendt modtager. Der kan gives tilbud på det septiske slam bortskaffelse til renseanlæg eller/og håndteres og bortskaffes af entreprenøren.
Thisted Kommune.
Tømning af ca. 6 400 bundfældningstanke og bortskaffelse af septisk slam til godkendt modtager. Der kan gives tilbud på det septiske slam bortskaffelse til renseanlæg eller/og håndteres og bortskaffes af entreprenøren.
Mulighed for forlængelse i 1 år.
Mulighed for kontraktforlængelse i 1 år.
Der kan afgives 1 sideordnet tilbud på »bortskaffelse af slam«.
Jf. udbudsmaterialet udfyldes tilbudslisten, sideordnet tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Anført i udbudsbetingelserne.
Virksomheden skal, i det omfang tømningerne ikke foretages med traktor-slamsuger, råde over tilladelser til erhvervsmæssig godskørsel for fremmede regning, jf. lov nr. 1051 af 12. november 2012 om godskørsel med efterfølgende ændringer.
Del IV: Procedure
Udbuddet åbnes elektronisk og der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2 eller lovens § 2, stk. 1. nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andres situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk