23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.05.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Odense Kommune

Genudbud - Vintertjenester til Odense Kommune


Odense Kommune

305124-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Snerydning – Genudbud - Vintertjenester til Odense Kommune
OJ S 99/2024 23/05/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Odense Kommune
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Genudbud - Vintertjenester til Odense Kommune
Beskrivelse : Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste på offentlige veje, fortove, pladser, mv., for Ordregiver. Undtaget fra udbuddet er vintertjeneste på Ordregivers ejendomme, da disse er omfattet af andre aftaler. Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler. Hver delaftale omfatter vintertjeneste på én eller flere ruter. Udbuddet omfatter 3 hovedområder: 1) vintertjeneste på kørebaner, 2) vintertjeneste på cykelstier, og 3) vintertjeneste på fortove, stier og pladser.
Identifikator for proceduren : 718f49c9-7efb-4675-bcd6-a8b24672c321
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og opfylder kravene, kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 20 878 560,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud : 10
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver : 10
2.1.6.
Grunde til udelukkelse :
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer: a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt, b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger, c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Andre udelukkelsesgrunde, der måtte være fastsat i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstats lovgivning. Finder de rent nationale udelukkelsesgrunde, der er anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, anvendelse?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delaftale 412
Beskrivelse : Rute C1-12
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 811 868,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delaftale 414
Beskrivelse : Rute C1-14
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 811 868,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Delaftale 207
Beskrivelse : Rute K2-07
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 584 900,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Delaftale 307
Beskrivelse : Rute K2-05b, K1-10, K4-07
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 555 050,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0005
Titel : Delaftale 310
Beskrivelse : Rute K2-02b, K1-13, K4-09
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 807 940,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0006
Titel : Delaftale 311
Beskrivelse : Rute K2-04a, K1-14, K4-10
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-6
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 555 050,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0007
Titel : Delaftale 312
Beskrivelse : Rute K2-07b, K1-15, K4-11
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-7
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 807 940,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0008
Titel : Delaftale 313
Beskrivelse : Rute K2-06b, K1-16, K4-12
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-8
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 983 080,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0009
Titel : Delaftale 520
Beskrivelse : Rute F2-10
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-9
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/10/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 980 432,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0010
Titel : Delaftale 525
Beskrivelse : Rute F2-15
Intern identifikator : 88.00.00-G01-76-24-10
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 30/09/2024
Varigheds slutdato : 30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 980 432,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives : Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Andet
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på : dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger : 13/06/2024   21:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/06/2024   21:59:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 5   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 21/06/2024   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse : Leverandøren skal overholde Ordregivers bilag 1A - Samfundsansvar, herunder Odense Kommunes arbejdsklausul, jf. Bilag 1B - Arbejdsklausul.
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : Odense Kommune
Organisation, der behandler tilbud : Odense Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Odense Kommune
Registreringsnummer : ORG-35209115
Postadresse : Flakhaven 2    
By : Odense C
Postnummer : 5000
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Sarah Lindberg
E-mail : salin@odense.dk
Telefon : 65512050
Internetadresse : https://www.odense.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 0a7e9713-ce90-4827-a3e0-0234fdeb92d0   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 21/05/2024   19:25:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 21/05/2024   19:25:18 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 305124-2024
EUT-S-nummer : 99/2024
Offentliggørelsesdato : 23/05/2024

Send til en kollega

0.063