23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 192-345242
Offentliggjort
05.10.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
30.09.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=172493&B=VESTFOR

Udbyder

Vestforbrænding

Vindere

Valgte firmaer

(16.03.2017)
M. Larsen Vognmandsfirma A/S
Brøndby

(16.03.2017)
Teddy C. Tiufkær ApS
Frederikssund

Miniudbud - Transport af containere

(20.11.2018)
Remondis A/S
Abildager 16
2605 Brøndby

Dynamisk indkøbssystem vedr. indsamling/transport af affald


Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vestforbrænding
10866111
Ejby Mosevej 219
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Christian Esdorf
Telefon: +45 44857000
E-mail: cbe@vestfor.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=172493&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=172493&B=VESTFOR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Dynamisk indkøbssystem vedr. indsamling/transport af affald.

 

Sagsnr.: 16-01290
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Tilbudsgivere, som opfylder kravene i nærværende udbud, vil blive optaget i Vestforbrændings dynamiske indkøbssystem og kvalificerer sig således til efterfølgende at kunne byde på de delaftaler, som Vestforbrænding udbyder på indkøbssystemet. De enkelte delaftaler vil blive udbudt ved miniudbud til de tilbudsgivere, som er blevet optaget i det dynamiske indkøbssystem. Tilbudsgiver vælger selv, om de vil byde på et miniudbud eller ej. Det dynamiske Indkøbssystem vedrører indsamling/transport af affald med følgende typer indsamlings- og transportmateriel: Komprimatorbiler, ophalercontainere, walking floor trailere, gardintrailere og tiptrailere. I nogle tilfælde vil Vestforbrænding være ejer af materiellet, mens det i andre tilfælde er leverandøren.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90500000
90510000
90511000
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet gennemføres som et Begrænset udbud med efterfølgende Dynamisk indkøbssystem i overensstemmelse med LBK nr. 1564 af 15.12.2015 Udbudsloven. Tilbudsgivere, som opfylder kravene i nærværende udbud, vil blive optaget i Vestforbrændings dynamiske indkøbssystem og kvalificerer sig således til efterfølgende at kunne byde på de delaftaler, som Vestforbrænding udbyder på indkøbssystemet. De enkelte delaftaler vil blive udbudt ved miniudbud til de tilbudsgivere, som er blevet optaget i det dynamiske indkøbssystem. Tilbudsgiver vælger selv, om de vil byde på et miniudbud eller ej. Det dynamiske Indkøbssystem vedrører indsamling/transport af affald fra en række ordninger. Der efterspørges således ydelser leveret med følgende typer indsamlings- og transportmateriel: — Komprimatorbiler — Ophalercontainere — Walking floor trailere — Gardintrailere — Tiptrailere I nogle tilfælde vil Vestforbrænding være ejer af det materiel, der skal transporteres og tømmes, mens det i andre tilfælde er leverandøren, der skal levere materiellet som en del af ydelsen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ansøger skal udfylde ESPD'ens Del IV, afsnit A, om denne er registreret i CVR-registret eller RUT-registret. Det er et krav, at danske Ansøgere er registreret i CVR- registeret. Såfremt Ansøger er en udenlandsk virksomhed, skal denne være registreret i RUT-registret.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 30/09/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/09/2016

Send til en kollega

0.047