23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 194-349339
Offentliggjort
07.10.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

Levering af udførelse af vintertjeneste


Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Trine Bech Fruergaard
Telefon: +45 41858984
E-mail: ftb@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.aarhus.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af udførelse af vintertjeneste.

Sagsnr.: 16/021938
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter udførelse af vintertjenesten på dele af Aarhus Kommunes kørebaner. Udbuddet omfatter snerydning og glatførebekæmpelse. Driftsopgaven gennemføres for de dele af Aarhus Kommunes vejnet, der er angivet i udbudsmaterialet. For en nærmere beskrivelse af ruterne under hvert delområde henvises den kortoversigt, der er en del af udbudsmaterialet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter udførelse af vintertjenesten på dele af Aarhus Kommunes kørebaner. Udbuddet omfatter snerydning og glatførebekæmpelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 106-188484
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 14
Betegnelse:

VVB17 Tilst

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet er tilgængelige via Mercell på det link, der er nævnt her i udbudsbekendtgørelsen. Er der problemer med dette, kan den ansvarlige for udbuddet kontaktes på mail adresse ftb@aarhus.dk eller på telefonnummer 41 85 89 84.

Bemærk, at der i udbudsbetingelserne, er krav om gennemførsel af bestemte kurser. Der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævn for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud senest 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale. De 6 måneder regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2600
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/10/2016

Send til en kollega

0.062