23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 198-356728
Offentliggjort
13.10.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

http://www.nordkob.dk

Spørgsmål

Addresse
pla@nordkob.dk

Anmodning om deltagelse

Til
11.11.2016 Kl. 12:00

Addresse
Nordkøb A/S
Haderslevvej 25
3000 Helsingør
Att.: Peter Lerche Andreasen

Udbyder

Forsyning Helsingør A/S

Tømning af bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere


Forsyning Helsingør A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Forsyning Helsingør A/S
Haderslevvej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Furesø Spildevand A/S
Sommervej 20
Farum
3520
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Egedal Spildevand A/S
Knud Bro Alle 1
Stenløse
3660
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Hørsholm Vand ApS
Håndværkersvinget 2
Hørsholm
2970
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Gribvand A/S
Holtvej 18C
Græsted
3230
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Hillerød Forsyning A/S
Ægirsvej 4
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Fredensborg Forsyning A/S
Højvangen 23
Fredensborg
3480
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Frederikssund Forsyning A/S
Marbækvej 2
Frederikssund
3600
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.1) Navn og adresser
Halsnæs Forsyning A/S
Gjethusparken 3, 1.
Frederiksværk
3300
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen (Nordkøb A/S)
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordkob.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.nordkob.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Nordkøb A/S
Haderslevvej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Peter Lerche Andreasen
E-mail: pla@nordkob.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.nordkob.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: forsyningsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Tømning af bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90460000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter 16 delkontrakter:

Delkontrakterne 1-8 (tømning af bundfældningstanke/septiktanke)

Delkontrakterne 9-12 (tømning af samletanke)

Delkontrakterne 13-14 (tømning af fedtudskillere).

Der kan ansøges om prækvalifikation til en, flere eller alle delkontrakter. Hver delkontrakt har karakter af en rammeaftale, som indgås mellem én af de deltagende forsyninger (»Ordregiver«) og vindende tilbudsgiver (»Leverandøren«). Det fremgår af beskrivelsen af de enkelte delkontrakter, hvilken Ordregiver, som er part på den pågældende delkontrakt. Nordkøb A/S varetager udbudsprocessen på vegne af de deltagende ordregivere, men bliver ikke selv kontraktpart på nogen af de udbudte delkontrakter.

Delkontrakterne (Delkontrakt 6 og 14 undtaget) forventes at træde i kraft den 1.1.2017 og løber i 2 år derefter (dvs. ordinært udløb den 31. december 2018). For delkontrakt 6 og 14 gælder, at Fredensborg Forsyning A/S senest tiltræder delkontrakterne med virkning fra den 1.1.2018.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 1: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Forsyning Helsingør A/S

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 470 ejendomme. Alle ejendomme skal tømmes 1 gang pr år i perioden uge 38-48.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandings vogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet afleveres på Renseanlæg Hornbæk. I dag er der ca. 46 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet. Derudover skal Leverandøren give Ordregiver information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling), f.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op eller der har været diskussioner med en kunde.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt(rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 2A: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Furesø Spildevand A/S

 

Delkontraktnr.: 2A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 660 tanke. Alle tanke skal tømmes i perioden uge 32-41 og med efterfølgende opsamlingsrute. Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke i forbindelse med minirenseanlæg, skal kunne tømmes med slamsuger og efterfølgende fyldes op med rent vand. Ekstratømninger skal kunne bestilles som akut. Alle ekstratømninger samt tillæg afregnes direkte med Leverandøren.

Alt KSA slam og slam fra ekstratømninger køres til Ølstykke Renseanlæg, Krogholmvej 7, Ølstykke.

Ejer skal kunne få besked dagen før tømning og blive kontaktet igen ca. 1 time før Leverandøren ankommer (sms eller hvis dette ikke er muligt ved at ringe op). Dette forventes kun at være aktuelt ved dyrehold eller låste porte. Det tilstræbes, at det så vidt muligt kan foregå via sms.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet køres til Tørslev Renseanlæg, hvor der står 1-2 containere, hvor Leverandøren midlertidigt kan opbevare slammet, indtil Leverandøren sørger for at slammet bortskaffes (her opbevares slammet fra Furesø Egedal Forsyning A/S og Frederikssund Forsyning A/S). I dag er der ca. 30 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet.

Leverandøren skal ringe til kunden en time før ankomst og kunden skal kunne få flyttet deres tømninger til opsamlingsruten, hvis der er en fornuftig årsag til dette.

Bemærk at der ved visse tømninger vil kunne være op til 90 meter til tanken.

Der ønskes ikke tømninger i ugerne 27, 28, 29, 30 og 42.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 2B: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Furesø Spildevand A/S

 

Delkontraktnr.: 2B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 120 tanke. Alle tanke skal tømmes i perioden 32-41 og med efterfølgende opsamlingsrute.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke i forbindelse med minirenseanlæg, skal kunne tømmes med slamsuger og efterfølgende fyldes op med rent vand.

Ekstratømninger skal kunne bestilles som akut. Alle ekstratømninger samt tillæg afregnes direkte med Leverandøren.

Alt KSA slam og slam fra ekstratømninger køres til Ølstykke Renseanlæg, Krogholmvej 7, Ølstykke. Ejer skal kunne får besked dagen før tømning og blive kontaktet igen ca. 1 time før Leverandøren ankommer (sms eller hvis dette ikke er muligt ved at ringe op). Dette forventes kun at være aktuelt ved dyrehold eller låste porte. Det tilstræbes, at det så vidt muligt kan foregå via sms.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet køres til Tørslev Renseanlæg, hvor der står 1-2 containere, hvor Leverandøren midlertidigt kan opbevarer slammet, indtil Leverandøren sørger for at slammet bortskaffes (her opbevares slammet fra Furesø Egedal Forsyning A/S og Frederikssund Forsyning A/S). I dag er der ca. 30 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet.

Leverandøren skal ringe til kunden en time før denne ankommer og kunden skal kunne få flyttet deres tømninger til opsamlingsruten, hvis der er en fornuftig årsag til dette.

Bemærk at der ved visse tømninger vil kunne være op til 90 meter til tanken.

Der ønskes ikke tømninger i ugerne 27, 28, 29, 30 og 42.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 3: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Hørsholm Vand ApS

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 67 ejendomme. Samlet antal rutetømninger pr. år vil i gennemsnit være ca. 67. Antallet af ekstratømninger uden for rute er der pt. ca. 7 af om året.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet afleveres på Usserød Renseanlæg, Håndværkersvinget 2, 2970 Hørsholm. I dag er der ca. 7 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give kunden følgende oplysninger: Senest 14 dage før tømningen skal kunden varsles om tømningen, dette skal pt. ske pr. brev. Der arbejdes på, at dette på et tidspunkt i fremtiden vil kunne ske per sms eller e-mail. Sker varslingen ikke rettidigt, vil Leverandøren ikke kunne påberåbe sig forgæves tømning.

Det skal bemærkes, at Hørsholm Vand ikke anvender EnviTrix og at tømningsordningen derfor styres via et årshjul og en arbejdsbeskrivelse, der udleveres af Hørsholm Vand ApS. Derudover foregår al kommunikation pr. e-mail og telefon.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 4: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Gribvand A/S

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 2.535 ejendomme. Samlet antal rutetømninger pr. år vil i gennemsnit være ca. 2.000-2.400. Antallet af ekstratømninger uden for rute er ca. 300 pr. år.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning. Særligt må der forventes en reduktion i antallet af tanke inden for kontraktperioden, idet Ordregiver forventer at kloakere op til 40-50 stk. ejendomme med bundfældningstank inden for de næste år.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandings vogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet afleveres på Helsinge Rensningsanlæg. I dag er der ca. 137 bundfældningstanke, der tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet. Derudover skal Leverandøren give Gribvand information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling); F.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op, eller der har været diskussioner med en kunde.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end fem egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de fem virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af to kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 5: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Hillerød Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 734 ejendomme. Samlet antal rutetømninger pr. år vil i gennemsnit være ca. 836. Antallet af ekstratømninger uden for rute er ca. 18 pr år.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet.

De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet afleveres på enten på Hillerød Centralrenseanlæg, Kirsebærallé 15, 3400 Hillerød eller på Skævinge Renseanlæg, Ådalen 1, 3320 Skævinge. Det er vigtigt, at driftspersonalet kontaktes inden aflevering, for at sikre, at anlæggene er i stand til at modtage slammet. I det er der ca. 29 bundfældningstanke, der tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet. Derudover skal Leverandøren give Ordregiver information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling), f.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op, eller der har været diskussioner med en kunde.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor. vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 6: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Fredensborg Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 513 ejendomme. Der er ca. 370 tanke der tømmes om året, heraf vil ca. 10 være med traktor eller lille bil.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og forsyningsselskabet. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet. Derudover skal Leverandøren give Ordregiver information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling), f.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op, eller der har været diskussioner med en kunde.

Anvender RenoWeb.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 7: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Frederikssund Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 3 668 ejendomme. Samlet antal rutetømninger pr. år vil i gennemsnit være ca. 1 330. Antallet af ekstratømninger uden for rute er der pt. ingen af.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer slammet. Leverandøren har mulighed for at opstille en container på Tørslev Renseanlæg under tømningsperioden, hvor KSA-slam midlertidigt kan opbevares, indtil Leverandøren sørger for, at slammet bortskaffes. Containeren skal være tæt (dog med mulighed for at føre afdrænet vand til en nærliggende afløb), og området omkring containeren skal holdes rent og frit for slam.

De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet køres til Tørslev eller Frederikssund Renseanlæg. I dag er der ca. 78 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Leverandøren skal give ejer varsling om tømningstidspunktet. Derudover skal Leverandøren aflevere tømningsrapport i postkassen på tømningsstedet. Derudover skal Leverandøren give Ordregiver information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling), f.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op, eller der har været diskussioner med en kunde.

Bemærk at der ved visse tømninger vil kunne være op til 90 meter til tanken.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 8: Tømning af bundfældningstanke (septiktanke) i Halsnæs Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 3 200 ejendomme. Der skal tømmes ca. 1040 tanke pr år. Tømningsperioden er marts til oktober.

Leverandøren skal acceptere, at det oplyste antal kan afvige i opadgående retning og specielt i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Ordregiver kan således ikke i kontraktperioden garantere en mindsteomsætning.

Bundfældningstanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandingsvogne (KSA), medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Leverandøren og Ordregiver. Leverandøren håndterer og bortskaffer slammet. De resterende bundfældningstanke tømmes enten med traktor eller lille vogn, hvor slammet som udgangspunkt afleveres I KSA for afvanding. I dag er der ca. 200 bundfældningstanke, der skal tømmes på denne måde.

Det accepteres at tømninger med slamsuger eller traktor efter aftale kan afleveres på Melby renseanlæg mod betaling iht. til takstblad. Slam fra KSA kan yderligere afvandes på Industrivej 9 i Frederiksværk, hvor Halsnæs Forsyning stiller en rampe til rådighed for Leverandøren, der selv leverer afvandingscontainere.

Leverandøren skal give ejer varsling (varslingsbrev og sms) om tømningstidspunktet, samt hvis der er ændringer i tømningsplane, ved sygdom osv. Derudover skal leverandøren sørge for at der bliver leveret en tømningsrapport i postkassen hos kunden. Derudover skal Leverandøren give Ordregiver information, hvis der sker noget ud over det sædvanlige (af hensyn til videre sagsbehandling), f.eks. eventuelt forsinkelser, slamsugeren har kørt rabatten op, eller der har været diskussioner med en kunde.

Anvender EnviTrix.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 1-8 indeholder derudover følgende Option 2:

Tømning af køkkenbrønd, sivebrønd og/eller spuling af ledning efter aftale med grundejeren. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 2 helt eller delvist.

Delkontrakt 2A og 2B indeholder derudover følgende Option 3:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. bundfældningstank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 4 indeholder derudover følgende Option 5:

Option på, at husejer kan tilkøbe at få en sms dagen før tømning.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 9A: Egedal Spildevand A/S

 

Delkontraktnr.: 9A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 120 tanke. Alle tanke skal tømmes i perioden uge 32-41 og med efterfølgende opsamlingsrute.

Alle ejendomme skal kun tømmes ved bestilling.

Samletanke skal tømmes med almindelig slamsuger, lille bil, baggårdsslamsuger eller traktor.

Spildevandet køres til Stenløse Renseanlæg, Bækholmvej 33, Ølstykke, eller Stavnsholt renseanlæg, Sommervej 20, Farum.

Leverandøren skal kunne ringe til kunden en time før ankomst.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 4:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. samletank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 6:

Tilbudsgiver skal som option tilbyde, at kunden skal kunne betale sig til at få at vide hvilken dag Leverandøren kommer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 9B: Furesø Spildevand A/S

 

Delkontraktnr.: 9B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved opgavens start ca. 18 tanke. Alle tanke skal tømmes i perioden 32-41 og med efterfølgende opsamlingsrute.

Alle ejendomme skal kun tømmes ved bestilling.

Samletanke skal tømmes med almindelig slamsuger, lille bil, baggårdsslamsuger eller traktor. Spildevandet køres til Stenløse Renseanlæg, Bækholmvej 33, Ølstykke, eller Stavnsholt renseanlæg, Sommervej 20, Farum.

Leverandøren skal kunne ringe til kunden en time før ankomst.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 4:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. samletank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 6:

Tilbudsgiver skal som option tilbyde, at kunden skal kunne betale sig til at få at vide hvilken dag Leverandøren kommer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 10: Tømning af samletanke i Hørsholm Vand ApS

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for samletanke omfatter ved opgavens start ca. 3 ejendomme med 32 tømninger om året. Hørsholm Vand ApS har lavet et årshjul for tømningerne, der skal følges.

Samletanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandings vogne (KSA), hvor Leverandøren håndterer slammet, medmindre andet er skriftligt aftalt.

Leverandøren skal give kunden følgende oplysninger: Senest 14 dage før tømningen skal kunden varsles om tømningen, dette skal pt. ske pr. brev, der arbejdes på at dette på et tidspunkt i fremtiden vil kunne ske per sms. Sker varslingen ikke rettidigt vil leverandøren ikke kunne påberåbe sig forgæves tømning.

Der skal afleveres en tømningsrapport i postkassen hos kunden.

Det skal bemærkes, at Hørsholm Vand ikke anvender EnviTrix og at tømningsordningen derfor styres via et Årshjul og en arbejdsbeskrivelse, der udleveres af Hørsholm Vand ApS.

Spildevand fra samletanke opsamlet i Hørsholm Kommune kan afleveres på Usserød Renseanlæg, Håndværkersvinget 2, 2970 Hørsholm (Nøglen til porten kan udleveres). Usserød Renseanlæg har åbningstider mandag — torsdag 7:00-16:00, fredag 7:00-13:00.

Hørsholm Vands tilsyn med tanke og fedtudskillere, er udlagt til Leverandøren. Leverandøren skal ved årets første tømning notere om der er fejl eller mangler på det givne anlæg, således at anlægget ikke fungerer optimalt. Tilsynsnotaterne skal fremsendes til Hørsholm Vand senest 10 arbejdsdage efter tanken/udskilleren er tømt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 4:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. samletank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 6:

Tilbudsgiver skal som option tilbyde, at kunden skal kunne betale sig til at få at vide hvilken dag Leverandøren kommer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 11: Tømning af samletanke i GribVand A/S

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for samletanke omfatter ved opgavens start ca. 333 ejendomme. Samletankene skal kun tømmes på bestilling.

Samletanke skal tømmes med almindelig slamsuger, traktor eller lille vogn, hvor spildevandet afleveres på Helsinge eller Udsholt Renseanlæg.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 4:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. samletank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 6:

Tilbudsgiver skal som option tilbyde, at kunden skal kunne betale sig til at få at vide hvilken dag Leverandøren kommer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 12: Tømning af samletanke i Hillerød Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den obligatoriske tømningsordning for samletanke omfatter ved opgavens start ca. 82 ejendomme. Samlet antal rutetømninger pr. år vil i gennemsnit være ca. 32. 50 tanke tømmes kun ved bestilling.

Samletanke skal tømmes med Kombineret Slam og Afvandings vogne (KSA), hvor Leverandøren håndterer slammet, medmindre andet er skriftligt aftalt. Der vil være ca. 4 tømning med enten traktor eller lille vogn om året.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 4:

Tilbudsgiver skal oplyse en gennemsnitlig enhedspris, dvs. en fast tømmepris pr. samletank, uanset om det er en ordinær tømning, tømning med lang slange, eller andre særlige forhold. Ordregiver kan vælge at gøre brug af denne afregningsform.

Delkontrakt 9A og 9B indeholder derudover følgende Option 6:

Tilbudsgiver skal som option tilbyde, at kunden skal kunne betale sig til at få at vide hvilken dag Leverandøren kommer.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 13: Tømning af fedtudskillere i Hørsholm Vand ApS

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Omfatter tømning af fedtudskillere på ejendomme, typisk i tilknytning til restauranter, storkøkkener, kantiner, slagtere mv. både i byområder og i landområder. Det forventede samlede årlige antal tømninger i tømningsordningen ligger for Hørsholm Vand ApS på omkring 220 tømninger fordelt på ca. 43 fedtudskillere.

Fedtudskillerne skal tømmes flere gange om året med en fast tømningshyppighed, denne er afhængig af det enkelte anlægs funktion og kapacitet. Leverandøren kan forvente et udsving i antallet af tømninger over et år som følge af, at restauranter lukker, ændrer på typen af mad der serveres mm. Der vil ikke ydes kompensation i tilfælde af ændringer af tømningshyppigheden eller kapaciteten af fedtudskillere.

Leverandøren skal gennemføre tømningen under størst mulig hensyntagen til ejendommen og de tekniske anlæg på ejendommen. Eventuelt spild skal opryddes omhyggeligt og omgående. Der skal udvises stor omhyggelighed i arbejdet og ejendommen skal forlades i samme stand som ved ankomsten. Leverandøren skal følge gældende regler, herunder regler for sikkerhed og sundhed i kloakbekendtgørelsen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt 14: Tømning af fedtudskillere i Fredensborg Forsyning A/S

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90460000
90640000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Omfatter tømning af fedtudskillere på ejendomme, typisk i tilknytning til restauranter, storkøkkener, kantiner, slagtere mv. både i byområder og i landområder. Det forventede samlede årlige antal tømninger i tømningsordningen ligger for Fredensborg Forsyning A/S på omkring 280 tømninger fordelt på ca. 70 antal fedtudskillere.

Fedtudskillerne skal tømmes flere gange om året med en fast tømningshyppighed, denne er afhængig af det enkelte anlægs funktion og kapacitet. Leverandøren kan forvente et udsving i antallet af tømninger over et år som følge af, at restauranter lukker, ændrer på typen af mad der serveres mm. Der vil ikke ydes kompensation i tilfælde af ændringer af tømningshyppigheden eller kapaciteten af fedtudskillere.

Leverandøren skal gennemføre tømningen under størst mulig hensyntagen til ejendommen og de tekniske anlæg på ejendommen. Eventuelt spild skal opryddes omhyggeligt og omgående. Der skal udvises stor omhyggelighed i arbejdet og ejendommen skal forlades i samme stand som ved ankomsten. Leverandøren skal følge gældende regler, herunder regler for sikkerhed og sundhed i kloakbekendtgørelsen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se nedenfor vedr. optioner.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt der på en delkontrakt modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som:

(1) Har mest erfaring med lignende eller tilsvarende opgaver,

(2) Kan råde over det materiel/maskiner, som i forhold til mængde og bredde er bedst egnet til at understøtte udførelsen af den udbudte delkontrakt.

På hver delkontrakt foretages en samlet vurdering af 2 kriterier. Det er således ikke givet, at det er samme virksomheder, som prækvalificeres på de enkelte delkontrakter.

Til brug for udvælgelsen skal ansøger udfylde EPSD'et afsnit V med en beskrivelse af det materiel/maskiner, som ansøger råder over til udførelsen af den udbudte kontrakt. Ansøger kan vedrørende referencer henvise til de oplysninger, som er afgivet til brug for vurderingen af mindstekravets opfyldelse, se udbudsbekendtgørelsens afsnit III.1.3).

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Hver delkontrakt (rammeaftale) indeholder følgende Option 1:

Forlængelse af rammeaftalen med 2 x 1 år. Den samlede, maksimale varighed af hver delkontrakt (rammeaftale) er derved 4 år. Hver Ordregiver kan gøre bruge af Option 1 helt eller delvist.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ansøgere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til de udbudte delkontrakter, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.

Dokumentation: Ansøgerne, som prækvalificeres, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest som dokumentation for, at ansøgeren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiverne vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1.1.2016.

Forud for en tildelingsbeslutning skal de(n) tilbudsgiver(e), som står til at blive tildelt kontrakt over for Ordregiver på tro og love erklære, at den tidligere fremsendte dokumentation fortsat er retvisende.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger i ESPD'et give oplysninger om ansøgers egenkapital, jf. ESPD'et, pkt. IV.B.4.

Bemærk: Er ansøger et konsortium/lignende sammenslutning, eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet (fx. underleverandører), skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen/ underleverandøren, jf. ESPD'et, pkt. II.A, C og D. For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring eller dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren. Såfremt en ansøger beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for ansøgers forpligter under den udbudte delkontrakt.

Dokumentation: Ansøgerne, som prækvalificeres, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende ansøgers senest godkendte årsregnskab eller revisorpåtegnet erklæring om det efterspurgte økonomiske nøgletal.

Forud for en tildelingsbeslutning skal de(n) tilbudsgiver(e), som står til at blive tildelt kontrakt over for Ordregiver på tro og love erklære, at den tidligere fremsendte dokumentation fortsat er retvisende.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For hver af de udbudte delkontrakter gælder, at ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:

(1) Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår (dvs., at seneste godkendte årsregnskab skal udvise en positiv egenkapital).

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Ansøger skal i ESPD'et give referencer med oplysning om ansøgers betydeligste erfaring med tilsvarende arbejder/ydelser udført inden for de seneste 3 år, jf. ESPD'et, pkt. IV.C.1b. Referencerne skal dække tilsvarende arbejder/ydelser. Referencerne bør indeholde: Beskrivelse af arbejdet/ydelsen, beløb, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager af arbejdet/ydelsen.

Bemærk: Er ansøger et konsortium/lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet (f.eks. underleverandører), skal der indgives særskilt ESPD'et for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen/underleverandøren, jf. ESPD'et, pkt. II.A, C og D. For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge støtteerklæring eller dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren.

Dokumentation: Den referenceliste, som skal indeholdes i ESPD'et, se ovenfor, anses af Ordregiverne for at være den endelige dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet.

Forud for en tildelingsbeslutning skal de(n) tilbudsgiver(e), som står til at blive tildelt kontrakt over for Ordregiver på tro og love erklære, at den tidligere fremsendte dokumentation fortsat er retvisende.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For hver af de udbudte delkontakter gælder, at ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:

(1) Ansøger skal have udført mindst et tilsvarende arbejde/ydelse inden for de seneste 3 år.

Forudsat, at der er tale om tilsvarende arbejder/ydelser, kan ansøger anvende den samme reference på flere delkontrakter.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/11/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Det samlede udbudsmateriale er direkte og elektronisk tilgængeligt på www.nordkob.dk

Ansøgningsfristen er den 11.11.2016 kl. 12:00.

Ansøgninger skal sendes til:

Nordkøb A/S, Att. Peter Lerche Andreasen, Haderslevvej 25, 3000 Helsingør.

Ansøgningerne skal afleveres i 3 fysiske eksemplarer, samt 1 elektronisk eksemplar (usb eller lignende).

Eventuelle spørgsmål vedrørende udbuddet kan rettes til pla@nordkob.dk.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfudk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:

En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2016

Send til en kollega

0.064