23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

DSB

DSB Power Purchase Agreement


DSB

432575-2024 - Resultater
Danmark – Elektricitet, opvarmning, solenergi, nuklear energi – DSB Power Purchase Agreement
OJ S 139/2024 18/07/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn DSB
E-mail Ribaan@dsb.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel DSB Power Purchase Agreement
Beskrivelse DSB sigter mod at fremskynde Danmarks overgang til grøn energi ved at ændre, hvordan DSB køber elektricitet. Dette vil yderligere styrke toget som en af de mest bæredygtige transportformer. I de kommende år planlægger DSB at indgå flere Power Purchase Agreements (PPAs) om køb af elektricitet med leverandører af vedvarende energi. Dette udbud er derfor den første i en række af forventede udbud, som DSB planlægger at gennemføre i den nærmeste fremtid. Under dette udbud har DSB til hensigt at indgå en Pay-as-Produced sleeved ('fysisk') PPA på levering af solenergi. Elektriciteten skal komme fra et nyt net-tilsluttet solcelleanlæg beliggende i Østdanmark (DK2). DSB vil købe den producerede elektricitet inkl. Renewable Energy Guarantees of Origins (REGOs) fra det nye solcelleanlæg. Under vilkårene i PPA'en vil DSB betale en fast pris i DKK pr. megawattime (MWh) for en aftalt procentandel af den elektricitet, der genereres fra det nye solcelleanlæg. Den aftalte procentandel skal udgøre mellem 40 - 80 gigawatttimer (GWh), hvilket afspejler DSB's krav til den årlige produktion fra solcelleanlægget. Det nye solcelleanlæg skal kunne begynde at levere elektricitet til DSB under PPA'en tidligst den 1. januar 2025 og senest den 31. december 2025. PPA'ens løbetid vil være 10 år fra startdatoen for leveringen. PPA'en vil være struktureret som en Pay-as-Produced sleeved PPA med DSB's eksisterende Balanceansvarlig Aktør (eller en sådan anden Balanceansvarlig Aktør, som DSB måtte udpege fra tid til anden). Det er afgørende for DSB at have mulighed for at udpege den Balanceansvarlige Aktør, da al elektricitet under PPA'en vil blive leveret (eller 'sleeved') til Banedanmark’s højspændings distributionsnet, som forsyner jernbanen med elektricitet. DSB er altså afhængig af Banedanmark’s Balanceansvarlige Aktør, når det kommer til levering af elektricitet i forbindelse med jernbanedriften. Den Balanceansvarlige Aktør vil facilitere (eller 'sleeve') leveringen af den genererede elektricitet inkl. REGO's fra solcelleanlægget til DSB i overensstemmelse med vilkårene i en Håndteringsaftale. Håndteringsaftalen vil blive forhandlet mellem DSB, Leverandøren af solenergien samt den Balanceansvarlige Aktør efter tildelingen af PPA'en til Leverandøren. Additionalitet For DSB er det afgørende at PPA’er kan klassificeres som additionel. Additionaliteten sikrer opførelsen af nye vedvarende energianlæg, der ellers ikke ville være blevet opført. Ved at insistere på additionalitet i DSB’s PPA’er, støtter DSB ikke kun opførelsen af nye vedvarende energianlæg, men samtidig bidrager DSB også til omstillingen mod en mere bæredygtig og miljøvenlig energisektor. Dette stemmer overens med DSB's overordnede mål om at fremskynde Danmarks overgang til vedvarende energi samt reducere vores egen CO2-udledning. DSB klassificerer kun en PPA som additionel, hvis den endelige investeringsbeslutning (Final Investment Decision (FID)) ikke er truffet før indgåelsen af PPA'en. I denne sammenhæng betyder FID, at leverandøren har truffet beslutning om at opføre det nye solcelleanlæg, hvilket yderligere indebærer at leverandøren har indgået: 1) Ubetingede salgs- og købsaftaler for de komponenter, der kræves for at opføre det nye solanlæg, og; 2) Endelig finansieringsaftale for det nye solanlæg. Afslutningsvis er det vigtigt, at Leverandøren har dokumenteret erfaring med at udvikle og opføre vedvarende energianlæg i Danmark, samt erfaring med at indgå PPA’er med virksomheder, som skal danne grundlag for finansieringen af projekterne.
Identifikator for proceduren 1033446d-d436-4f5f-b01b-13fba7bae39c
Tidligere bekendtgørelse : 4327f51e-a058-4c91-aad7-6140c0659143-01
Intern identifikator Udbud af DSB PPA
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Venligst se Tender Specifications, Appendix B og C.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 09300000   Elektricitet, opvarmning, solenergi, nuklear energi
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger   Strøm fra et nyt nettilsluttet solanlæg placeret i Østdanmark (DK2)
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 255 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbudsproceduren kan kun ske elektronisk via det elektroniske udbudssystem, som DSB benytter, se adressen angivet i sektionen "KOMMUNIKATION" ovenfor. Udbudsproceduren kan tilgås under fanen "Igangværende offentlige udbud". For at få adgang til udbudsdokumenterne skal ansøgeren være registreret eller registrere sig som bruger. Interesserede operatører opfordres til at holde sig opdateret via det elektroniske udbudssystem. Hvis ansøgeren oplever problemer med systemet, bedes du kontakte supporten pr. e-mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon (+45) 70 20 80 14. Ansøgeren skal som sin ansøgning indsende en ESPD som foreløbig dokumentation for de forhold, der er angivet i § 148, stk. 1, punkt (1)-(3) i den danske udbudslov, jf. § 11 i bekendtgørelsen om udbud fra enheder, der opererer inden for vand-, energi-, transport- og postsektorerne. Det er ikke nødvendigt for den ansøger, der indsender tilbuddet til EU-supply, at underskrive ESPD-dokumentet. For grupper af operatører (f.eks. et konsortium) skal der indsendes en separat ESPD for hver deltagende økonomisk aktør. Hvor ansøgeren er en gruppe af operatører, skal ESPD-dokumentet for hver deltager i gruppen underskrives af den pågældende deltager. Den ansøger, der leder gruppen og indsender ansøgningen, er ikke forpligtet til at underskrive sit ESPD-dokument. Derudover opfordres gruppen af operatører til at anvende Bilag F Konsortiumserklæringen. Hvis ansøgeren baserer sig på kapaciteten hos andre enheder, skal der indsendes en ESPD for og underskrives af hver af de enheder, som ansøgeren baserer sig på. Desuden skal en støtteerklæring fra hver støttende enhed indsendes som en del af ansøgningen, hvor det erklæres, at kapaciteterne vil blive stillet til rådighed for ansøgeren. Derudover skal ansøgeren indsende et forpligtelsesbrev (Bilag G erklæring om forpligtelse til støtte) Formularen er vedlagt som bilag til udbudsspecifikationerne Der vil blive afholdt et informationsmøde om prækvalifikationsfasen den 14. november 2023. For mere information om, hvordan du tilmelder dig informationsmødet om prækvalifikationsfasen, se "Prækvalifikation for DSB's udbud om Power Purchase Agreement" i dokumentet "Udbudsspecifikationer". DSB vil også afholde et informationsmøde om udbudsfasen. For yderligere information herom, se "Udbudsspecifikationer PPA". Med hensyn til sektionerne "EMNE" og "VÆRDI" skal det bemærkes, at det beløb, der er angivet i sektion II.1.5), er baseret på Pay-As-Produced PPA med en årlig leverance på 60 GWh, hvilket er midtpunktet for DSB's krav til den årlige leverance af strøm fra solanlægget på mellem 40 - 80 GWh, ved brug af en fast pris pr. MWh på 425 DKK over en 10-års periode. Med hensyn til afsnit “EMNE” og “Varighed” skal den 10-årige periode beregnes fra Supply Start Date Den anslåede værdi af en 40 GWh Pay-As-Produced PPA er cirka DKK 170.000.000 Den anslåede værdi af en 80 GWh Pay-As-Produced PPA er cirka DKK 340.000.000 DSB's skøn er baseret på den forventede markedspris for en Pay-as-produced PPA for solenergi i Østdanmark (DK2) med leveringsstartdato i 2025. DSB kan bede ansøgeren om at supplere, præcisere eller fuldføre ansøgningen i henhold til artikel 76, stk. 4, i direktivet om forsyningsvirksomheder, hvis ansøgningen ikke opfylder udbudsdokumenternes formelle krav. For information om processen for forhandlingerne henvises der til udbudsspecifikationerne og de relaterede bilag B og C. Ansøger skal i ESPD’et egenerklære (rent national udelukkelsesgrund), at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134a. § 134a omhandler, at DSB skal udelukke en ansøger fra deltagelse, hvis ansøger er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for ansøgere etableret i det pågældende land.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : DSB Power Purchase Agreement
Beskrivelse : DSB sigter mod at fremskynde Danmarks overgang til grøn energi ved at ændre, hvordan DSB køber elektricitet. Dette vil yderligere styrke toget som en af de mest bæredygtige transportformer. I de kommende år planlægger DSB at indgå flere Power Purchase Agreements (PPAs) om køb af elektricitet med leverandører af vedvarende energi. Dette udbud er derfor den første i en række af forventede udbud, som DSB planlægger at gennemføre i den nærmeste fremtid. Under dette udbud har DSB til hensigt at indgå en Pay-as-Produced sleeved ('fysisk') PPA på levering af solenergi. Elektriciteten skal komme fra et nyt net-tilsluttet solcelleanlæg beliggende i Østdanmark (DK2). DSB vil købe den producerede elektricitet inkl. Renewable Energy Guarantees of Origins (REGOs) fra det nye solcelleanlæg. Under vilkårene i PPA'en vil DSB betale en fast pris i DKK pr. megawattime (MWh) for en aftalt procentandel af den elektricitet, der genereres fra det nye solcelleanlæg. Den aftalte procentandel skal udgøre mellem 40 - 80 gigawatttimer (GWh), hvilket afspejler DSB's krav til den årlige produktion fra solcelleanlægget. Det nye solcelleanlæg skal kunne begynde at levere elektricitet til DSB under PPA'en tidligst den 1. januar 2025 og senest den 31. december 2025. PPA'ens løbetid vil være 10 år fra startdatoen for leveringen. PPA'en vil være struktureret som en Pay-as-Produced sleeved PPA med DSB's eksisterende Balanceansvarlig Aktør (eller en sådan anden Balanceansvarlig Aktør, som DSB måtte udpege fra tid til anden). Det er afgørende for DSB at have mulighed for at udpege den Balanceansvarlige Aktør, da al elektricitet under PPA'en vil blive leveret (eller 'sleeved') til Banedanmark’s højspændings distributionsnet, som forsyner jernbanen med elektricitet. DSB er altså afhængig af Banedanmark’s Balanceansvarlige Aktør, når det kommer til levering af elektricitet i forbindelse med jernbanedriften. Den Balanceansvarlige Aktør vil facilitere (eller 'sleeve') leveringen af den genererede elektricitet inkl. REGO's fra solcelleanlægget til DSB i overensstemmelse med vilkårene i en Håndteringsaftale. Håndteringsaftalen vil blive forhandlet mellem DSB, Leverandøren af solenergien samt den Balanceansvarlige Aktør efter tildelingen af PPA'en til Leverandøren. Additionalitet For DSB er det afgørende at PPA’er kan klassificeres som additionel. Additionaliteten sikrer opførelsen af nye vedvarende energianlæg, der ellers ikke ville være blevet opført. Ved at insistere på additionalitet i DSB’s PPA’er, støtter DSB ikke kun opførelsen af nye vedvarende energianlæg, men samtidig bidrager DSB også til omstillingen mod en mere bæredygtig og miljøvenlig energisektor. Dette stemmer overens med DSB's overordnede mål om at fremskynde Danmarks overgang til vedvarende energi samt reducere vores egen CO2-udledning. DSB klassificerer kun en PPA som additionel, hvis den endelige investeringsbeslutning (Final Investment Decision (FID)) ikke er truffet før indgåelsen af PPA'en. I denne sammenhæng betyder FID, at leverandøren har truffet beslutning om at opføre det nye solcelleanlæg, hvilket yderligere indebærer at leverandøren har indgået: 1) Ubetingede salgs- og købsaftaler for de komponenter, der kræves for at opføre det nye solanlæg, og; 2) Endelig finansieringsaftale for det nye solanlæg. Afslutningsvis er det vigtigt, at Leverandøren har dokumenteret erfaring med at udvikle og opføre vedvarende energianlæg i Danmark, samt erfaring med at indgå PPA’er med virksomheder, som skal danne grundlag for finansieringen af projekterne.
Intern identifikator : Udbud af DSB PPA
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 09300000   Elektricitet, opvarmning, solenergi, nuklear energi
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Strøm fra et nyt nettilsluttet solanlæg placeret i Østdanmark (DK2)
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 10   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 255 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Deltagelse i udbudsproceduren kan kun ske elektronisk via det elektroniske udbudssystem, som DSB benytter, se adressen angivet i sektionen "KOMMUNIKATION" ovenfor. Udbudsproceduren kan tilgås under fanen "Igangværende offentlige udbud". For at få adgang til udbudsdokumenterne skal ansøgeren være registreret eller registrere sig som bruger. Interesserede operatører opfordres til at holde sig opdateret via det elektroniske udbudssystem. Hvis ansøgeren oplever problemer med systemet, bedes du kontakte supporten pr. e-mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon (+45) 70 20 80 14. Ansøgeren skal som sin ansøgning indsende en ESPD som foreløbig dokumentation for de forhold, der er angivet i § 148, stk. 1, punkt (1)-(3) i den danske udbudslov, jf. § 11 i bekendtgørelsen om udbud fra enheder, der opererer inden for vand-, energi-, transport- og postsektorerne. Det er ikke nødvendigt for den ansøger, der indsender tilbuddet til EU-supply, at underskrive ESPD-dokumentet. For grupper af operatører (f.eks. et konsortium) skal der indsendes en separat ESPD for hver deltagende økonomisk aktør. Hvor ansøgeren er en gruppe af operatører, skal ESPD-dokumentet for hver deltager i gruppen underskrives af den pågældende deltager. Den ansøger, der leder gruppen og indsender ansøgningen, er ikke forpligtet til at underskrive sit ESPD-dokument. Derudover opfordres gruppen af operatører til at anvende Bilag F Konsortiumserklæringen. Hvis ansøgeren baserer sig på kapaciteten hos andre enheder, skal der indsendes en ESPD for og underskrives af hver af de enheder, som ansøgeren baserer sig på. Desuden skal en støtteerklæring fra hver støttende enhed indsendes som en del af ansøgningen, hvor det erklæres, at kapaciteterne vil blive stillet til rådighed for ansøgeren. Derudover skal ansøgeren indsende et forpligtelsesbrev (Bilag G erklæring om forpligtelse til støtte) Formularen er vedlagt som bilag til udbudsspecifikationerne Der vil blive afholdt et informationsmøde om prækvalifikationsfasen den 14. november 2023. For mere information om, hvordan du tilmelder dig informationsmødet om prækvalifikationsfasen, se "Prækvalifikation for DSB's udbud om Power Purchase Agreement" i dokumentet "Udbudsspecifikationer". DSB vil også afholde et informationsmøde om udbudsfasen. For yderligere information herom, se "Udbudsspecifikationer PPA". Med hensyn til sektionerne "EMNE" og "VÆRDI" skal det bemærkes, at det beløb, der er angivet i sektion II.1.5), er baseret på Pay-As-Produced PPA med en årlig leverance på 60 GWh, hvilket er midtpunktet for DSB's krav til den årlige leverance af strøm fra solanlægget på mellem 40 - 80 GWh, ved brug af en fast pris pr. MWh på 425 DKK over en 10-års periode. Med hensyn til afsnit “EMNE” og “Varighed” skal den 10-årige periode beregnes fra Supply Start Date Den anslåede værdi af en 40 GWh Pay-As-Produced PPA er cirka DKK 170.000.000 Den anslåede værdi af en 80 GWh Pay-As-Produced PPA er cirka DKK 340.000.000 DSB's skøn er baseret på den forventede markedspris for en Pay-as-produced PPA for solenergi i Østdanmark (DK2) med leveringsstartdato i 2025. DSB kan bede ansøgeren om at supplere, præcisere eller fuldføre ansøgningen i henhold til artikel 76, stk. 4, i direktivet om forsyningsvirksomheder, hvis ansøgningen ikke opfylder udbudsdokumenternes formelle krav. For information om processen for forhandlingerne henvises der til udbudsspecifikationerne og de relaterede bilag B og C. Ansøger skal i ESPD’et egenerklære (rent national udelukkelsesgrund), at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134a. § 134a omhandler, at DSB skal udelukke en ansøger fra deltagelse, hvis ansøger er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for ansøgere etableret i det pågældende land.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Robustness of Project
Beskrivelse : Se Tender specifications Appendix A - the evaluation of tenders PPA.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Contract Terms
Beskrivelse : Se Tender specifications Appendix A - the evaluation of tenders.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Price
Beskrivelse : Se Tender specifications Appendix A - the evaluation of tenders.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderda-ge, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Ti-dende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgø-relsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgi-vere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk ind-købssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette or-dregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren til-lige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren DSB
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline DSB
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der undertegner kontrakten DSB
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 392 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Solar Park Lidsø ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator DSB Power Purchase Agreement PPA
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten DSB Power Purchase Agreement 2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der undertegner kontrakten DSB
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse ikke offentliggjort
Begrundelseskode Andre almene hensyn
Begrundelse for offentliggørelse på et senere tidspunkt Hensynet til det offentliges forhandlingsposition og økonomiske interesser
Dato for offentliggørelse 14/07/2034
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : DSB
Registreringsnummer : 25 05 00 53
Postadresse : Telegade 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Rikke Andersen
E-mail : Ribaan@dsb.dk
Telefon : +45 24688341
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Solar Park Lidsø ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 42207195
Postadresse : Gyngemose Parkvej 50    
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 5260105
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 48447b54-2042-4861-aabb-7c01b13ff093   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 16/07/2024   12:04:59 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 16/07/2024   13:00:36 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 432575-2024
EUT-S-nummer : 139/2024
Offentliggørelsesdato : 18/07/2024

Send til en kollega

0.047