Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://mst.dk/service/om-miljoestyrelsen/udbud-og-e-fakturering/aktuelle-udbud/
Indlevering af tilbud
Udbyder
Miljøstyrelsen
Vindere
Effektmåling af MUDP
(22.12.2016)
Damvad Analytics A/S
Havnegade 39
1058 København K
Effektmåling af MUDP
Miljøstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
25798376
Strandgade 29
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Therese Leonhardt Hjorth
E-mail: thelh@mst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://mst.dk/
Del II: Genstand
Effektmåling af MUDP.
Der ønskes en tematisk fokuseret effektmåling, der omfatter hele Det Miljøteknologiske Udviklings- og Demonstrationsprogram (MUDP) og dets initiativer i perioden 2007-2016. Effektmålingen skal foretages på et grundigt økonomisk, miljø- og teknologifagligt grundlag af en konsulent med inddragelse af forskningsfaglig ekspertise. Effektmålingen skal igangsættes med henblik på afrapportering og udgivelse i 2017— samtidig med programmets 10 års jubilæum. Den forventede projektperiode er 1.1.2017 til 1.9.2017.
Dette udbud afholdes som et offentligt udbud efter reglerne i udbudsloven, jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015.
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af kravene til opgaven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Eventuelle spørgsmål og svar i forbindelse med afgivelse af bud vil blive offentliggjort på: http://mst.dk/service/om-miljoestyrelsen/udbud-og-e-fakturering/aktuelle-udbud/ Interesserede opfordres til løbende at holde sig orienteret på hjemmesiden.
Ordregiver ser gerne, at tilbuddet fremsendes i 2 papireksemplarer og i 1 elektronisk version (på USB-stik). Tilbuddet kan ikke afgives pr. e-mail. Ved eventuelle uoverensstemmelser mellem papirversionen og den elektroniske version har papirversionen forrang. Kuverten bedes mærket i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Ordregiver forbeholder sig muligheden for at anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/