1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Nordjylland
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening
Beskrivelse
:
Udbud af rammeaftaler om rådgiverydelser ved projekter med undersøgelser og afgravning af overfladeforurening til opfyldelse af Region Nordjyllands forpligtelser i henhold til jordforureningsloven. Hvert år er Region Nordjylland bygherre på en række undersøgelser og afværgeprojekter på boligejendomme med overfladeforurening. Specielt er mange boliggrunde i kystnære områder forurenet med tjærestoffer efter tidligere anvendelse til tjære- og tørreplads for fiskenet. Derudover har en række andre brancher givet anledning til overfladeforurening med f.eks. olieprodukter, tungmetaller og tjærestoffer. Størstedelen af undersøgelserne og afværgeprojekterne udføres under Værditabsordningen. Derudover udføres et mindre antal projekter under Region Nordjyllands prioriterede indsats. Det er hensigten, at nærværende udbud skal føre til indgåelse af rammeaftaler med maksimalt tre (3) forskellige rådgivere om bygherrerådgivning i forbindelse med undersøgelser og afværgeprojekter på ejendomme med overfladeforurening. Region Nordjylland forventer, at de samlede indkøb af rådgivningsydelser for samtlige rammeaftaler pr. år vil udgøre 10 - 40 afværgeprojekter og op til 25 undersøgelser, beregnet i forhold til Region Nordjyllands og Værditabsordningens nuværende budgetramme. Antallet af ejendomme afhænger af Region Nordjyllands budgetter og antallet af ejendomme, hvor Statens Administration disponerer penge til gennemførelse af undersøgelser og afværgeforanstaltninger. De enkelte rådgivere er dermed ikke garanteret et bestemt antal ejendomme. Tildeling af opgaverne mellem de tre rådgivere på de tre parallelle rammeaftaler sker i henhold til rammeaftalens punkt 6.1 Fordelingen af afværgeprojekter og undersøgelser sker som beskrevet i rammeaftalens punkt 6.1. Se endvidere udbudsbekendtgørelsens punkt 3.3 (Opgavetildeling).
Identifikator for proceduren
:
65b1e38e-58a8-4a5f-b130-65d7e2760cfb
Tidligere bekendtgørelse
:
d5d364b7-8160-477b-9a04-d34200e16cec-01
Intern identifikator
:
2023-039702
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
90732000
Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 700 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
16 200 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
1) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, jf. adressen i punkt 5.1.11. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrer sig som bruger. 2) Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som tilbudsgiver baserer sig på. Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders formåen for at opfylde de egnethedskrav, der er anført i punkt 5.1.9. Den/de enhed(er), der stiller sin økonomiske eller tekniske formåen til rådighed for tilbudsgiveren, skal underskrive en støtteerklæring. 3) Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver, eller en støttende enhed, er omfattet de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136, og de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 - 3, medmindre tilbudsgiver/den støttende enhed har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. 4) Dokumentation: Ad. pkt. 2.1.6. Som bevis for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, 2 eller 3, eller § 137, stk. 1, nr. 2 fremlægges: Et uddrag fra relevant register, certifikat eller tilsvarende dokument(er) udstedt af kompetent myndighed. For danske tilbudsgivere kan dokumentationskravet opfyldes ved fremlæggelse af serviceattest, der ikke må være udstedt mere end 6 måneder før fremlæggelsestidspunktet. Ad pkt. 5.1.9 "Økonomisk og finansiel formåen". Som dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen fremlægges seneste godkendte årsrapport eller revisorpåtegnet erklæring om de efterspurgte økonomiske nøgletal, hvis ikke ordregiver kan tilgå disse oplysninger via en offentlig tilgængelig kilde (CVR.dk eller lignende). Såfremt tilbudsgiver baserer sig på anden enhed for at dokumentere økonomisk og finansiel formåen, skal den anden enhed fremlægge dokumentation for, at enheden stiller den pågældende omsætning til rådighed, og påtager sig solidarisk hæftelse, hvis virksomheden tildeles kontrakten. Virksomheden skal endvidere fremlægge den ovenstående dokumentation for § 135, og § 137, stk. 1. nr. 2. Støtteerklæring er vedlagt som en del af udbudsmaterialet. Såfremt tilbudsgiver er et konsortium, skal den enkelte virksomhed fremlægge den ovenstående dokumentation for § 135, og § 137, stk. 1. nr. 2. Endvidere skal konsortieerklæring udfyldes og underskrives. Konsortieerklæringen er vedlagt som en del af udbudsmaterialet. Som dokumentation for krævet erhvervsansvarsforsikring, fremlægges passende dokumentation herfor, eksempelvis police eller forsikringsbevis. 5) Støtte- og konsortieerklæringer, jf. oven for punkt 2) og 4) skal vedlægges tilbuddene. Øvrig dokumentation skal fremsendes, når ordregiver anmoder herom. 6) Udbuddet er omfattet af EU-forordning 1269/2022, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildel offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborger elle fysiske eller juridiske personer, enheder eller organser, der etableret i Rusland. Tilbudsgiver afgiver på ordregivers anmodning erklæring om ikke at være omfattet af restriktionerne. 7) Hver delaftales anslåede værdi er angivet i punkt 5.1.5. Da antallet af delaftaler kan være afhængige af antallet af indkomne/konditionsmæssige tilbud, og da rammeaftalen giver ordregiver mulighed for omfordeling af opgaver på de enkelte delaftaler, er delaftalernes maksimale værdier angivet til samme beløb.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Rådgiver nr. 1
Beskrivelse
:
Udbud af rammeaftaler om rådgiverydelser ved projekter med undersøgelser og afgravning af overfladeforurening til opfyldelse af Region Nordjyllands forpligtelser i henhold til jordforureningsloven.
Intern identifikator
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
90732000
Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 300 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
16 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Evalueres i prismodel.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Opdelt i to delkriterier: 1) CV'er for de enkelte medarbejdere (60 %) og 2) Bemandingsplan (40 %). Evalueres i prismodel på grundlag af tildelt pointscore.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Region Nordjylland
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Rådgiver nr. 2
Beskrivelse
:
Udbud af rammeaftaler om rådgiverydelser ved projekter med undersøgelser og afgravning af overfladeforurening til opfyldelse af Region Nordjyllands forpligtelser i henhold til jordforureningsloven.
Intern identifikator
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
90732000
Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 900 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
16 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Evalueres i prismodel
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Opdelt i to delkriterier: 1) CV'er for de enkelte medarbejdere (60 %) og 2) Bemandingsplan (40 %). Evalueres i prismodel på grundlag af tildelt pointscore.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Region Nordjylland
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Rådgiver nr. 3
Beskrivelse
:
Udbud af rammeaftaler om rådgiverydelser ved projekter med undersøgelser og afgravning af overfladeforurening til opfyldelse af Region Nordjyllands forpligtelser i henhold til jordforureningsloven.
Intern identifikator
:
3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
90732000
Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 500 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
16 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Evalueres i prismodel
Vægtning (pointantal, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Opdelt i to delkriterier: 1) CV'er for de enkelte medarbejdere (60 %) og 2) Bemandingsplan (40 %). Evalueres i prismodel på grundlag af tildelt pointscore.
Vægtning (pointantal, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
:
8 700 000,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
16 200 000,00
DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi
:
8 700 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
16 200 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
4 300 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DMR A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 1 - DMR A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 1 - DMR A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
03/07/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Region Nordjylland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
16 200 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
2 900 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Geo
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 2 (1) - Geo
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 2 (1) - Geo
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
03/07/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Region Nordjylland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
16 200 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
1 500 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 3 (1) - DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgiverydelser ved undersøgelser og afgravning af overfladeforurening - Leverandør nr. 3 (1) - DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
03/07/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Nordjylland
Registreringsnummer
:
29190941
Afdeling
:
Økonomi
Postadresse
:
Niels Bohrs Vej 30
By
:
Aalborg Ø
Postnummer
:
9220
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Ann Steen Nikolajsen
Telefon
:
+45 21314576
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
1029481
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
DMR A/S
Registreringsnummer
:
14249141
Postadresse
:
Hårup Østervej 3
By
:
Silkeborg
Postnummer
:
8600
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 40760600
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Geo
Registreringsnummer
:
59781812
Postadresse
:
Maglebjergvej 1
By
:
Lyngby
Postnummer
:
2800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 31740202
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Registreringsnummer
:
78268328
Postadresse
:
Jelshøjvænget 11
By
:
Højbjerg
Postnummer
:
8270
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 70103400
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
68cfda5a-48ca-47fa-bcd4-1b237e6990da
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
06/08/2024
12:17:12 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
06/08/2024
12:30:34 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
476578-2024
EUT-S-nummer
:
153/2024
Offentliggørelsesdato
:
07/08/2024