23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
26.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

DSB

Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer


DSB

511128-2024 - Resultater
Danmark – Snerydning – Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer
OJ S 165/2024 26/08/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn DSB
E-mail mayue@dsb.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at anskaffe vintertjeneste på DSB’s arealer.
Identifikator for proceduren 8df3d6dd-5b61-4eaf-bf7f-bd9fc085b910
Tidligere bekendtgørelse : c66a7a9f-ed06-4ae4-a204-66405200c357-01
Intern identifikator M.Y.15.05.2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i overensstemmelse med forsyningsvirksomhedsdirektivets bestemmelser herom. Dette indebærer, at enhver økonomisk aktør, der ønsker at deltage, kan afgive tilbud jf. udbudsbetingelser.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Der henvises til udbudsmaterialet
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 184 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 239 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbuddet på Vintertjeneste af DSB’s arealer var udbudt ved to delkontrakter, henholdsvis Vest og Øst. Der er fundet en vinder af delkontrakt 1 - ØST, hvilket også kan ses i tildelingsbekendtgørelsen. Med hensyn til delkontrakt 2 - Vest, har DSB ikke modtaget tilbud, hvorfor den vil blive annulleret.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer
Beskrivelse : Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at anskaffe vintertjeneste på DSB’s arealer.
Intern identifikator : M.Y.15.05.2024
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90620000   Snerydning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Der henvises til udbudsmaterialet
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Aftalen kan af DSB forlænges med op til to (2) år + op til et (1) år, således i alt maksimalt 8 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 184 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 239 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Udbuddet på Vintertjeneste af DSB’s arealer var udbudt ved to delkontrakter, henholdsvis Vest og Øst. Der er fundet en vinder af delkontrakt 1 - ØST, hvilket også kan ses i tildelingsbekendtgørelsen. Med hensyn til delkontrakt 2 - Vest, har DSB ikke modtaget tilbud, hvorfor den vil blive annulleret.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Evalueringsteknisk pris
Beskrivelse : Den evalueringstekniske pris udgør summen af de angivet enhedspriser i bilag B01.D.
Vægtning (procentdel, præcis) : 70

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Instruktion til medarbejdere
Beskrivelse : Instruktion til medarbejdere vægter 40% af tildelingskriteriet kvalitet Ruteplanlægning vægter 40% af tildelingskriteriet kvalitet Implementering vægter 20% af tildelingskriteriet kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under ”Organisation” Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren DSB
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 143 400 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 143 400 000,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi 110 400 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 143 400 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 110 400 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn HedeDanmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer - HedeDanmark A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbud på Vintertjeneste af DSB’s arealer - HedeDanmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 15/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : DSB
Registreringsnummer : 25 05 00 53
Postadresse : Telegade 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Mahmut Yüksel
E-mail : mayue@dsb.dk
Telefon : +45 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10 29 48 19
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : HedeDanmark A/S
Registreringsnummer : 27623549
Postadresse : Klostermarken 12    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 87281000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : f51fd8b6-48b4-4587-a22e-ce7409e0f153   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 23/08/2024   08:39:20 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 23/08/2024   08:44:06 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 511128-2024
EUT-S-nummer : 165/2024
Offentliggørelsesdato : 26/08/2024

Send til en kollega

0.032