23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fredericia Kommune

Vask- og lejeaftale på arbejdsbeklædning


Fredericia Kommune

574499-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Vask og rensning – Vask- og lejeaftale på arbejdsbeklædning
OJ S 186/2024 24/09/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fredericia Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Vask- og lejeaftale på arbejdsbeklædning
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af vask og af leje af arbejdsbeklædning i Fredericia Kommune. Aftalen omfatter den komplette varetagelse af leje og vask af beklædning på leverandørens vaskeri, herunder afhentning og tilbagelevering af beklædning, samt logistikken mellem vaskeriet og angivne afhentningssteder i Fredericia Kommune. Ordregiver ønsker at benytte sig af en model, hvor genbrugstøj indgår i forbindelse med opfyldelsen af kontrakten. Det er ordregivers ønske, at faste medarbejdere i første omgang modtager nyproduceret, personopmærket tøj, men når dette tøj er udtjent, er det meningen, at der skal lejes genbrugstøj (der også personopmærkes) i resten af kontraktens løbetid. Elever m.v. skal have genbrugstøj fra begyndelsen af kontrakten, og dette lejes som puljetøj.
Identifikator for proceduren 71ac730b-e355-4ff3-b1c6-8dca6b0c7e4f
Intern ID 24-20158
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 98310000   Vask og rensning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 18000000   Beklædningsartikler, fodtøj, bagageartikler og tilbehør
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Gothersgade 20    
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer: a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt, b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger, c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Vask- og lejeaftale på arbejdsbeklædning
Beskrivelse : Udbuddet vedrører levering af vask og af leje af arbejdsbeklædning i Fredericia Kommune. Aftalen omfatter den komplette varetagelse af leje og vask af beklædning på leverandørens vaskeri, herunder afhentning og tilbagelevering af beklædning, samt logistikken mellem vaskeriet og angivne afhentningssteder i Fredericia Kommune. Ordregiver ønsker at benytte sig af en model, hvor genbrugstøj indgår i forbindelse med opfyldelsen af kontrakten. Det er ordregivers ønske, at faste medarbejdere i første omgang modtager nyproduceret, personopmærket tøj, men når dette tøj er udtjent, er det meningen, at der skal lejes genbrugstøj (der også personopmærkes) i resten af kontraktens løbetid. Elever m.v. skal have genbrugstøj fra begyndelsen af kontrakten, og dette lejes som puljetøj.
Intern ID : 24-20158
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 98310000   Vask og rensning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 18000000   Beklædningsartikler, fodtøj, bagageartikler og tilbehør
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Gothersgade 20    
By : Fredericia
Postnummer : 7000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Samlet årsomsætning
Beskrivelse Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal afgive priser som efterspurgt i Udbudsbilag A – Tilbudsliste. Tilbudsgiver skal således afgive en pris for samtlige beklædningsdele på tilbudslisten. Det er den samlede tilbudssum, der fremkommer nederst i tilbudslisten, som indgår i evalueringen. Der angives en rabatsats for genbrugstøj ud fra prisen på nyproduceret tøj. Prisen for nyproduceret tøj vægter 50 % og genbrugstøj vægter 50 % - tilsammen udgør de den samlede tilbudssum. Grunden til dette er, at Ordregiver gennem markedsdialog blev bevidst om, at nyproduceret tøj har en levetid på ca. 3 år, hvilket er halvdelen af kontraktens løbetid. Efter 3 år forventer Ordregiver derfor primært at anvende genbrugstøj. Tilbuddet skal afgives i danske kroner ekskl. moms, men inklusiv alle øvrige afgifter, gebyrer, for- sikringsudgifter, tillæg og lignende. Indeholdt i prisen skal ligeledes være alle øvrige omkostninger og ydelser, der er forbundet med opgaven, jf. § 11. stk. 1 i kontrakten.
Vægtning (decimaltal, midt i intervallet) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Implementering
Beskrivelse : Tilbudsgiver bedes beskrive, hvordan tilbudsgiver vil implementere opgaven forud for aftalestart. Herunder: - Tilbudsgivers implementeringsplan, der sikrer at kontrakten er fuldt implementeret forud for kontraktstart, herunder en plan for opmåling af ordregivers medarbejdere, hvornår og hvor- dan opmålingstidspunkterne aftales samt antal anbefalede opmålingssteder. - En plan for opmåling af medarbejdere, som ansættes i implementeringsperioden (efter at alle øvrige medarbejdere er blevet opmålt). - Antal medarbejdere tilbudsgiver stiller til rådighed for ordregiver i implementeringsfasen, herunder deres roller og funktion. - Uddannelse i brugen af Tilbudsgivers bestillings- og ressourcesystem jf. Bilag 1 – Kravspecifikation pkt. 9, samt opfølgende kurser i brugen af dette under kontraktens løbetid. Det vægtes positivt, at - den anførte implementeringsplan fremstår gennemarbejdet og robust, og at den indeholder realistiske milepæle, som betrygger ordregiver i, at implementeringsplanen er realistisk. - der i implementeringsplanen afsættes tilstrækkelig tid og ressourcer, så ordregiver betryg- ges i, at ordregivers medarbejdere i høj grad vil få grundig opmåling og vejledning i valg af beklædning forud for bestilling af beklædningsgenstande. - planen for opmåling af medarbejdere, som ansættes i implementeringsperioden, fremstår robust, så ordregiver betrygges i, at flest mulige medarbejdere har arbejdsbeklædning, når driftsperioden starter og at implementering tilrettes under hensyntagen til de ansattes daglige arbejde – og dermed ikke bliver mere ressourcekrævende end højst nødvendigt. - Uddannelsesplanen for brugen af bestillings- og ressourcesystemet virker robust samt indeholder gode muligheder for opfølgende kurser. Tilbudsgivers beskrivelse af underkriteriet ”implementering” bør maksimalt udgøre 6 A4-sider med en linjeafstand på 1½, skriftstørrelse 11 samt fonten ”Arial”. Eventuelt billedmateriale og illustrationer må gerne vedlægges. Indholdet skal alene være til illustration af tilbudsbesvarelsen og må ikke indeholde yderligere beskrivelse/besvarelse.
Vægtning (decimaltal, midt i intervallet) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Bæredygtighed” vil ordregiver lægge vægt på følgende delkriterier: • Håndtering af arbejdsbeklædningen (50 %) • Minimering af miljø- og klimabelastning (50 %) Delkriterierne indgår i underkriteriet ”Bæredygtighed” med den vægtning, der er anført i parentes. 12.3.1 Håndtering af arbejdsbeklædning Tilbudsgiver bedes beskrive sin sædvanlige håndtering af arbejdsbeklædning (der ikke længere er egnet til at opfylde kontraktens formål) både under og efter en kontraktperiode. Herunder hvordan arbejdsbeklædningen, der er omfattet af kontrakten med Fredericia Kommune vil blive genanvendt og i hvilket omfang - både under og efter kontraktperioden. Tilbudsgiver bedes dokumentere, hvordan produkterne genanvendes, samt hvor disse genanvendes. Det vægtes positivt, at: - Tilbudsgiver i høj grad genanvender arbejdsbeklædning og at ordregiver betrygges i at brugbare ressourcer i form af beklædningsdele, som ikke længere kan anvendes i forbindelse med denne kontrakt, optimeres ved genanvendelse – f.eks. ved optrævling til ny tråd eller ved omdannelse til håndstykker af stof til at tørre hænder efter håndvask. 12.3.2 Minimering af miljø- og klimabelastning Tilbudsgiver bedes beskrive sine initiativer for at minimere miljø- og klimabelastninger i forbindelse med transport og vask – her tænkes f.eks. på reducering af CO2-udledning samt minimering af ressourceforbrug og -spild. Herunder hvordan og hvorfor, tilbudsgiver vurderer, at initiativerne minimerer miljø- og klimabelastningen. Det vægtes positivt at: - Tilbudsgiver har vedtaget konkrete initiativer, som betrygger ordregiver i at have en stor effekt på miljø- og klimabelastningen generelt og i relation til kontrakten med Fredericia Kommune. - Tilbudsgiver illustrerer ambitiøse mål for minimering af den miljø- og klimabelastning, som kontrakten med Fredericia Kommune medfører, og at ordregiver i høj grad betrygges i, at tilbudsgiver i hele kontraktens løbetid vil fastholde et bæredygtigt fokus, der samtidig er realistisk. Tilbudsgivers beskrivelse af underkriteriet ”bæredygtighed” bør maksimalt udgøre 6 A4-sider med en linjeafstand på 1½, skriftstørrelse 11 samt fonten ”Arial”. Eventuelt billedmateriale og illustrationer må gerne vedlægges. Indholdet skal alene være til illustration af tilbudsbesvarelsen og må ikke indeholde yderligere beskrivelse/besvarelse.
Vægtning (decimaltal, midt i intervallet) : 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 25/10/2024   10:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Fredericia Kommune
Organisation, der behandler tilbud Fredericia Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Fredericia Kommune
Registreringsnummer : ORG-69116418
Postadresse : Gothersgade 20    
By : Fredericia
Postnummer : 7000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Jesper Bonde
Telefon : 22387063
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 0032209b-3fba-44ff-bcf8-44e9372df46d   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 23/09/2024   07:38:13 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 23/09/2024   07:38:52 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 574499-2024
EUT-S-nummer : 186/2024
Offentliggørelsesdato : 24/09/2024

Send til en kollega

0.046